Augustus aanvragers subclass 136 - Visa Granted!!!

mick

New Member
Hallo Allemaal,

Onze visum aanvraag, Skilled 136, is 9 Augustus 2007 door de DIAC ontvangen.
7 Januari 2008 kregen wij de acknowledgment binnen en sindsdien is het stil........ :|
We hadden alle documenten ge-preload, maar niks meer van het DIAC gehoord sinds Januari.

Zijn er nog andere Augustus gangers op het forum?? Hoe staan bij jullie de zaken? Aangezien er in Augustus blijkbaar 4 keer zoveel aanvragen als normaal zijn binnengekomen hebben wij een beetje pech misschien.

Nu heeft mijn vriend een job-offer om 1 Juni te beginnen in Sydney, dus we hopen wel dat we voor die tijd ons Visum krijgen.
Zijn beroep staat op de MODL, maar geen idee hoe ik daar de timelines tot aan Visa Granted kan vinden.
Ik begreep altijd 6 tot 8 maanden, maar geldt dat nu nog steeds met de delay en hoge aantal aanvragen bij het DIAC.

Groetjes,
Mick
 
Wij ook van augustus, 27ste ontvangen door DIAC, case officer in jan 08, VOG gefrontload, medicals inmiddels ook onderweg, sinsdien nog niets gehoord.
 
wauw je hebt al een caseofficer! dan kan het snel gaan voor je. Wij zijn van half augustus en gaan volgende week de medicals en VOG frontloaden. Het wordt nu wel spannend! Tja 20.000 aanvragen in augustus dus het zou vertraging op kunnen lopen maar ik heb goede hoop dat ze dat niet willen bij DIAC.

Groeten van Nel
 
Hey Augustus aanvragen,

Wij hebben deze week onze pre-grant letter ontvagen!!!

Sinds Januari, na onze acknowledgement hadden we niks meer gehoord van ASPC en nu is ie binnen  :lol:

Over 2 weken vliegen we naar Auckland om ons visum op te halen (we zijn hier al aan het rondtrekken). Ik kan niet wachten!!

Hopelijk duurt het voor jullie ook niet al te lang meer.

Groetjes
 
Hoi Mick,

Wauw super gefeliciteerd! Het geeft ook weer een beetje hoop dat het voor ons toch ook niet heel lang meer kan duren. Het is namelijk de laatste tijd wel een beetje stil rond de toekenningen. Heb je verder geen vragen meer gehad om meer informatie???

Groeten van Nel
 
helemaal niks meer gehoord sinds Januari nee.
We hadden wel alles ge-frontload hoor, maar na de acknowledgement in Januari niks meer gehoord. Zelfs niet een bericht van CO toegewezen....vond het allemaal heeeeel vreemd en we hadden zelfs naar ASPC gebeld welke zeiden dat het nog wel maanden zou gaan duren, niet dus  :up:.

Ik zal voor jullie duimen dat je jullie ook snel positief bericht mogen ontvangen.

Groetjes
:cool:
 
thx, je kan er kort samengevat dus eigenlijk geen staat op maken he? Denk soms wel eens dat die onzekerheid en die onduidelijkheid stiekum aardig wat energie kost. Wat zal mijn vreugdesprong groot zijn zeg als het eenmaal zover is...

Jullie veel succes verder!

Groeten van Nel
 
Back
Top