Aussie fever!

Hey Willem,

Een leeftijdgenoot die ook weg wil. OZ is idd prachtig! En eerlijk egzegd heb je heel veel mazzel. Je hebt tenminste een baan in NL waarmee je die werkervaring kan krijgen! En dat is vind ik bijzonder, zeker met die *** economie hier in NL.

Groet,

Henk

[quote author=WillemB link=topic=2475.msg26452#msg26452 date=1125687566]
Waar ik wel mee in mijn maag zit is toch een beetje de opbouw van mijn leven. Moeilijk om de balans te vinden tussen jezelf bepaalde zaken ontzeggen om de droom uit te kunnen laten komen en jezelf teveel ontzeggen, waardoor het leven gewoon een vervelende wachttijd wordt. [/quote]

Hoi Willem welkom op het forum  :up:
Het bovenstaande is heel herkenbaar. Zo herkenbaar dat het zelfs eng wordt :-o
Ik zat zelf ook met een te kort aan werk ervaring nu eindelijk na een kleinen 3 jaar komt alles op z'n einde. Maar Oooo wat is het rot om met die wachttijd bezig te zijn. Je kan het beste gewoon lekker door blijven werken en met anderen dingen aan de slag gaan zo vliegt de tijd voorbij…echt waar :up:
Veel succes met alles. [sub]en Uhhh kleinen tip blijf lekker bij je ouders wonen scheelt je een hoop grijzen haren en heel veel geld :p  :-D[/sub]

[quote author=Bear link=topic=2475.msg27273#msg27273 date=1126377255]
[sub] en Uhhh kleinen tip blijf lekker bij je ouders wonen scheelt je een hoop grijzen haren en heel veel geld :p  :-D [/sub]
[/quote]

Heb jij zoveel grijze haren dan??? :-D

Back