Aussie TV-programma

Cats

New Member
Elke maandag zal op Vitaya (een Belgische zender) het programma "My restaurant rules 2005" te zien zijn van 20h50 tot 21h45. Naar het schijnt is het ook op een Nederlandse zender te zien. Ik weet niet op welke zender of het programma daar al begonnen is.

Veel kijkplezier! :eat:
 
bij ons in België begint het pas sinds vandaag maar ik ben in het geheim al gaan kijken naar de website om te zien wie gewonnen heeft enzo...
 
He he he niet overdrijven he ;) Je wordt al een echte Australier! Dan is My restaurant rules: Het beste programma van het Zuidelijke halfrond in tropische en sub-tropische gebieden (ofzo ;))

Go Brisbane Go!
 
Jammer dat ik niet zo "TV-geniek" ben  :-D :-D anders had ik onszelf even opgegeven. Alhoewel, the underdogs winnen meestal....... :evil:

Happy watching
Syl
 
Nou eh, ja....dat ik niet zo TV-geniek ben? :-D

Groetjes
Syl

p.s. over TV gesproken kijkt een van jullie "House" ok, het is dan wel niet Australisch (alhoewel er wel een Aussie in mee speelt) maar wel leuk.
 
Nope, nooit gezien. Maar als ik de voorstukjes zie, dan lijkt het me wel leuk. Maar ik denk dan: "Ik heb de eerste aflevering niet gezien, dus dan kom ik er nooit meer in" :?.... Wij kijken eigenlijk vooral CSI en andere detectives. Maar verder niet al te veel. Behalve als ik zo een hele dag thuis ben. Dan kijk ik nog wel eens "the bold and the beautiful" lekker fout. Vooral omdat het hier een of twee jaar voorloopt op Nederland :D. Ik kan allerlei nieuwigheden onthullen, net als met "My restaurant rules". Tenminste ik ga ervanuit dat jullie de Australische versie krijgen in NL. Ik weet niet of het ook in andere landen is geweest?
 
Flying doctors was toch niet zo heel lang geleden ook nog op tv? Hebben ze nou echt niets anders om te herhalen? Of was die serie gewoon zo donders goed? Ik weet het niet... brengt wel weer herinneringen naar boven, want mijn moeder wilde het altijd zien, dus wij als kleine koters mee kijken op de bank :)
 
Back
Top