"Australia Day" ideeën gevraagd

We gaan de nare opmerking van Willem maar gewoon even negeren, want ik wil echt graag weten wat het spelletje Marco Polo inhoudt. Net als Jack heb ik nl. jonge kinderen en is het altijd leuk om een nieuw spelletje te leren dat je dan met ze kan spelen, verjaardag of niet.

En sorry als er ergens een typefout in zat/zit, zit hier voor de gezelligheid en niet voor een cijfer van de meester.

Sacha
 
Die belachelijke lulloo, man , willempie, dude is niet te begrijpen.
Gaat hij hier weer de boel verzieken waarom niet in "dat" topic verder en wel hier?.
Gelukkig weet hij het allemaal beter.
Waar had hij het eigenlijk met betrekking van het bijvoegen van die quote...??


Anyway...Reentje wat is eigenlijk Marco polo.....?

Jack :evil:
 
Marco Polo
Equipment: A swimming pool and 3 + people

How to: This game is similar to ‘murder in the dark’ except you get verbal clues as to where people are. One person is ‘it’. The ‘it’ person must try to find and tag other players however, the ‘it’ person must keep their eyes shut the entire time. In order to locate other players in the pool the ‘it’ person can say/yell ‘Marco’ and one of the non-it players must respond by saying ‘Polo’. This helps give the ‘it’ person hints as to where to move. This game continues as a call and response game; (it) ‘Marco’, (non-it) ‘Polo’ etc until a non-it person is tagged.

Who wins: This game has no winners. When someone is tagged they become ‘it’ and the game continues.

Bart
 
Zakspringen of een skippybalwedstrijd? Die spelletjes zijn toch geïnspireerd door kangoeroes? :p
 
Well, there you go ;-)

We lagen op Hayman Island aan het zwembad (moneyhoon)
beach.gif
toen we werden getracteerd op Marco Polo. Waaaaaaaaaahhhhh!!!!
scare3.gif
Niet echt Hayman-materiaal, maar als spel an sich misschien heel erg fantastisch :-D
 
Dat klinkt inderdaad als een leuk spel voor hier. Vrees alleen dat ze er op school niets mee kunnen. Tenzij je het spel gewoon in een gymlokaal doet ipv in een zwembad, dan kan het heel leuk passen in het speciale programma.

Dank je wel Bart!
 
Wat een dom spel.
Dook vandaag na mijn werk in het zwembad om het spel uit te proberen deed mijn ogen dicht en riep "Marco".
Kreeg weinig response alleen een paar kookaburra's die me uitlachte :angry: :angry:

Jack :evil:
 
Die belachelijke lulloo, man , willempie, dude is niet te begrijpen.
Gaat hij hier weer de boel verzieken waarom niet in "dat" topic verder en wel hier?.
Gelukkig weet hij het allemaal beter.
Waar had hij het eigenlijk met betrekking van het bijvoegen van die quote...??


Anyway...Reentje wat is eigenlijk Marco polo.....?

Jack :evil:

Sommige mensen moet je niet proberen te begrijpen.... best thing is to ignore.
 
Maar goed hier een reactie over dit onderwerp.... Marco Polo is dus een geblindoekte tikkertje in het zwembad... met het weer zoals in NL is, is het te begrijpen dat dat spelletje in NL niet wordt gespeeld. Je zou het ook gewoon op het droge kunnen doen dus.
 
Neeeee, het hoeft niet persé in het zwembad hoor! LOL... Dat wij daar nou toevallig lagen en die kinderen toevallig d'r in zaten, heeft niets met de regels van het spel te maken. Ik denk zelf dat het het best in een diepe grot in een afgelegen gebied kan worden gespeeld. Maar ja, ik weet dan ook niets van kinderspelletjes....
 
Ik denk zelf dat het het best in een diepe grot in een afgelegen gebied kan worden gespeeld.


Bij mij thuis dus bedoelt Reentje......................tussen de kangaroos.
Dan roep je "Marco", krijg je als antwoord terug "SKIPPIE"....... <_<

Jack :evil:
 
aahhh was jij het, ik dacht al ...kangaroos kunnen niet praten.
Dacht eerst dat het door de hitte kwam.

<_< <_< :grin:

Jack :evil:
 
Wat een dom spel.
Dook vandaag na mijn werk in het zwembad om het spel uit te proberen deed mijn ogen dicht en riep "Marco".
Kreeg weinig response alleen een paar kookaburra's die me uitlachte :angry: :angry:

Jack :evil:

:rotflmao:
 
Back
Top