tja
het zal waarschijnlijk toch AEL worden
okee je moet veel zelf doen maar ik ben niet bang van mijn handen uit de mouwen te steken en de centen die de verhuismaatschappij krijgt, steek ik gewoon in mijn eigen zak ;-)
dus... WBS (worldwide bagage service): zoals het woord service laat vermoeden, ze leveren service:
verzekering zit in de prijs, ophalen van spullen, inklaren in de haven... maar ze kosten 178 per kuub!!! argh da's dus best wel veel geld
de eerste kuub kost zelfs 278 euro (auwch)
AEL: verzekering moet je apart nemen, vervoer naar haven moet jij zelf doen (goed nieuws ze hebben een depot in antwerpen voor de belgen onder ons), inklaren in australie moet je ook zelf doen (in rotterdam doen zij dit voor jou) maar voor 95 euro per kuub (adelaide) is dit natuurlijk wel veeeeel goedkoper
alle vragen ( en ik bedoel dus echt de stomste eerst ;-) )worden
meteen beantwoord als je ze mailt
hun website is zeer overzichtelijk
en bevat alles wat je nodig hebt (pakkinglist , reisinfo)
je moet bij allebei de maatschappiojen zelf inpakken maar wij gaan geen breekbare zaken (glasgoed) meenemen dus no worries there - anders is een proffessionele inpakfirma denk ik geen overbodige luxe
bij ons zullen het voornamelijk kinderspullen en kleren en zo zijn
ja ik weet het daar heb je koffers voor maar met twee kleine kinderen - heb je geen tijd om ook nog eens alle extra koffers in de gaten te houden (we gaan elk een grote koffer meenemen en that's it)
ik zal jullie eens we gearriveerd zijn laten weten of er hick-ups waren (want ik geloof niet in sprookjes :lol
maar voor ons telt iedere euro en we doen graag alles zelf (meer controle) dus AEL here we come