Australia Express Line

Op zich is dit natuurlijk heel interessant maar..... is het gek dat ik zomaar het gevoel heb dat de "Australia Express Line" een oplichter is die probeert zijn slagje te slaan en een aantal spullen (zogenaamt) naar Australië gaat vervoeren die daar misschien wel nooit aankomen, of in brokken / kreukels enz.. Het lijkt misschien een doomscenario maar zo'n gevoel heb ik bij bedrijven / mensen die alles voor veel minder willen verkopen. Iemand die zo'n gevoel ook heeft?
 
[quote author=hawk link=topic=5214.msg67352#msg67352 date=1154979767]
Op zich is dit natuurlijk heel interessant maar..... is het gek dat ik zomaar het gevoel heb dat de "Australia Express Line" een oplichter is die probeert zijn slagje te slaan en een aantal spullen (zogenaamt) naar Australië gaat vervoeren die daar misschien wel nooit aankomen, of in brokken / kreukels enz.. Het lijkt misschien een doomscenario maar zo'n gevoel heb ik bij bedrijven / mensen die alles voor veel minder willen verkopen. Iemand die zo'n gevoel ook heeft?
[/quote]

Nou, het gekke is, dat de link al een paar weken niet meer werkt...

Of zit ik er nu helemaal naast?

Bart
 
[quote author=Bartman link=topic=5214.msg67428#msg67428 date=1155057357]
[quote author=hawk link=topic=5214.msg67352#msg67352 date=1154979767]
Op zich is dit natuurlijk heel interessant maar..... is het gek dat ik zomaar het gevoel heb dat de "Australia Express Line" een oplichter is die probeert zijn slagje te slaan en een aantal spullen (zogenaamt) naar Australië gaat vervoeren die daar misschien wel nooit aankomen, of in brokken / kreukels enz.. Het lijkt misschien een doomscenario maar zo'n gevoel heb ik bij bedrijven / mensen die alles voor veel minder willen verkopen. Iemand die zo'n gevoel ook heeft?
[/quote]

Nou, het gekke is, dat de link al een paar weken niet meer werkt...
[/quote]

Een klein beetje vertrouwen in de medemens houden  :wink:

De in de eerste post gegeven link klopt niet; het moet zijn: http://www.onlineshipping.nu/australiaexpressline.htm
Onderdeel van: www.onlineshipping.nu

Think positive!

:up:
 
Klopt AJ, het werkt nu wel.

Ik heb net het gastenboek zitten lezen op hun site, en dat zag er goed uit.
Zijn er hier mensen die al met hen in zee zijn gegaan?

Bart
 
onze spullen moeten ook verscheept 1 of 2 m3. Ik heb het wel genoteert, het lijkt mij een goed adres. Een stuk goekoper in ieder geval. Onze spullen komen misschien pas over een jaar, dus ik hoor wel hoe het een ieder bevalt.
:)

groeten Mary
 
[quote author=arnold link=topic=5214.msg67345#msg67345 date=1154967582]
Hoi,

Ik was ook aan het uitzoeken hoe ik wat kon verschepen, maar hout word lastig.

Ik heb houten meubels, die wil ik laat gassen ( weet nog niet waar) en dan kunnen al mijn spullen mee in de zelfde
container heeft ie aangeboden

Helemaal super

Groeten
[/quote]

hey Arnold, t'schiet al op he?

Wat bedoel je met laten gassen en moet je dat met al je houten meubels doen?
Wij willen ook nogal wat mee nemen van hout, ik wist wel dat zij moeilijk zijn met hout en straatvuil etc, maar zo moeilijk?
Erwin gaat ook al zijn gereedschap meenemen dus moet ook allemaal grondig gecleand worden.
Heb je nog wat tips voor ons?

Groetjes en succes, Mariette
 
:-D

haha Mariette, heb jij straat vuil wat je meeneemt dan?

[quote author=kallie link=topic=5214.msg67459#msg67459 date=1155106756]

Wij willen ook nogal wat mee nemen van hout, ik wist wel dat zij moeilijk zijn met hout en straatvuil etc, maar zo moeilijk?
[/quote]
 
[quote author=kallie link=topic=5214.msg67459#msg67459 date=1155106756]
[quote author=arnold link=topic=5214.msg67345#msg67345 date=1154967582]
Hoi,

Ik was ook aan het uitzoeken hoe ik wat kon verschepen, maar hout word lastig.

Ik heb houten meubels, die wil ik laat gassen ( weet nog niet waar) en dan kunnen al mijn spullen mee in de zelfde
container heeft ie aangeboden

Helemaal super

Groeten
[/quote]

hey Arnold, t'schiet al op he?

Wat bedoel je met laten gassen en moet je dat met al je houten meubels doen?
Wij willen ook nogal wat mee nemen van hout, ik wist wel dat zij moeilijk zijn met hout en straatvuil etc, maar zo moeilijk?
Erwin gaat ook al zijn gereedschap meenemen dus moet ook allemaal grondig gecleand worden.
Heb je nog wat tips voor ons?

Groetjes en succes, Mariette
[/quote]

Meubels kunnen gegast worden tegen de beestjes die er in kunnen zitten (boktor, houtworm, zilvervisjes etc.) Dit kun je o.a. laten doen bij http://www.eco2.nl/particulier.htm

Het gereedschap kun je denk ik gewoon met de luchtslang afblazen, en indien mogelijk met een sopje (of een doekje met olie)

Bart
 
@Henriette,  :-D wij verzamelen straatvuil en kunnen hier geen afstand van doen dus laten wij het cleanen en nemen het mee!

Hey Bartman, Bedankt voor de tip, is het de bedoeling dat je alle meubelen laat behandelen? Ook de nieuwe teaken meubelen of alleen de oude koloniale waar meestal en gaten en worm in zit.
Ook de kleine kistjes en ook de gelamineerde meubelen van bv geperst hout?
Dan kan ik net zo goed alleen het gecleande straatvuil meenemen en alles verkopen!
Scheelt mij trouwens wel een containerprijsje.

Mariette
 
Kallie, je kunt het beste op de site kijken. Maar beestjes wagen zich niet aan spaanplaat waar de meeste kastjes van gemaakt zijn. Daar zit heel veel lijm doorheen waar ze waarschijnlijk niet verzot op zijn.
In (oude) grenen en eiken meubels wil nogal eens "de mieter" zitten, je kunt ze eventueel ook behandelen met anti beestjes spul uit de bouwmarkt.

Maar je moet hier maar eens rondzoeken op de site, als ze bij de Oz douane ook maar vermoeden dat er beestjes in zitten dan wordt het vernietigd of op jouw kosten gegast.

Bart
 
[quote author=mama_kristien link=topic=5214.msg67333#msg67333 date=1154947500]
nog even dit met AEL is het maar 95 euro per kuub voor de shipping en met WBS is het 178 euro  per kuub (eerste kuub 278) 
[/quote]


Ik was de site van AEL aan het bekijken, maar is het niet dat het €95 + €75  per kuub kost? Die 75 euro staat in het blokje 'charges in Australia'. Dit komt er bij elke kuub bij, toch?  Maar...ook dan, blijven ze volgens mij ook goedkoper dan WBS.  (Niet gekeken naar extra services)
 
yep maar de charges in oz moet je altijd betalen
da's de douane

dus bezint er ge begint want het kost toch altijd veel geld
bij ons gaat het om spullen die ik in oz niet kan kopen
 
Back
Top