Australia on the Map

[quote author=Jan Katers link=topic=3746.msg48206#msg48206 date=1140005915]
He Charles,

Dus jij werkt voor DIR en voor Peter Henneken?[/quote]

Ja - 6de verdieping in de Neville Bonner building. Zit jij in hetzelfde gebouw? D'r zijn, zover ik het weet, vijf nederlanders in dat gebouw - mischien moeten we een social club oprichten! :)

Ik werk voor DET en kreeg net vandaag via de interne post de brochure van 'Australia on the map' binnen van een kroegmaatje die voor DIR werkt. 'Helaas' zitten wij eind juli in Denemarken waar m'n broer trouwt dus missen we het hele festijn  :cry:
Begrijp uit het foldertje dat er ook een NL website is voor een overzicht van de activiteiten die gecoördineerd worden door de NL overheid: www.australie-nederland2006.nl

Jammer dat je dan in Europa gaat zijn, maar d'r zullen nog heel wat andere dingen gebeuren - wij hebben (zoals je zeker kan zien) een paar problemen met onze website dankzij een ander departement, maar een van deze dagen gaat er veel meer opstaan. Multicultural festival onder anderen, en State Archives gaat ook een paar leuke dingen organiseren.
 
Nope: ik zit in Education House (Mary Street) op de 3e verdieping. Niet lang meer trouwens want ben op zoek naar ander contract. Misschien kom ik wel bij CSQ in Neville Bonner te werken (4e verdieping)  :wink:
In Education House werkt 1 andere NL-er voor zover ik weet.

Ik ga de activiteiten zeker in de gaten houden!
 
[quote author=Jan Katers link=topic=3746.msg48595#msg48595 date=1140175874]
Nope: ik zit in Education House (Mary Street) op de 3e verdieping. Niet lang meer trouwens want ben op zoek naar ander contract. Misschien kom ik wel bij CSQ in Neville Bonner te werken (4e verdieping)  :wink:[/quote]

O ja? Wat voor werk? Als het Inter/intra net werk is weet ik toevallig van een AO5/6 die opkomt in de DIR web team.
 
Back
Top