Australian Capital Territory (ACT) Occupation List 2013-14

Hoi Rob.

Bedankt weer voor de lijst!
Bij de beroepen staan geen extra eisen, zoals minimaal 4 jaar werkervaring.. Klopt het dat ACT dus geen extra eisen stelt aan een state sponsorship? (mijn beroep is social worker)

Groetjes Gwen
 
Beste Gwen,


De eis die zij stellen is:
Evidence that you have recent, relevant work experience in the nominated occupation. The length of work experience is not mandated but it must be clear that you have enough experience in your nominated occupation to be employable in Canberra.


Met vriendelijke groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide
 
Beste Gwen,


De eis die zij stellen is:
Evidence that you have recent, relevant work experience in the nominated occupation. The length of work experience is not mandated but it must be clear that you have enough experience in your nominated occupation to be employable in Canberra.


Met vriendelijke groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide
Haha dat is lekker vaag dan... Maar bedankt Rob!

Grijp je kans Gwen!;)
Meer info opdoen over hoe het allemaal precies werkt voor als ik in 2015 mijn permanente visum aan wil gaan vragen (mits de regels dan nog hetzelfde zijn natuurlijk en mijn beroep nog op de lijst staat).

Misschien een vraag die niet te beantwoorden is, maar @Rob Breumelhof , zie jij Social Work in de komende 2 jaar van de SOL verdwijnen?
 
Back
Top