Australian day

Dan nodigen ze de hele buurt uit en zeggen ze erbij, " als je wilt komen neem dan je eigen drinken mee ik zal voor de bbq zorgen". :grin: :grin:
Tsja, noemen ze dat niet "going Dutch"? :grin:

Nee, da's de kosten van het restaurant delen. Of maakte je een geintje?

Ik heb helemaal niets met BBQ'en. We hebben er eentje, maar aan mij is het niet besteed. Ik zie nog steeds niet in waarom ik buiten zou gaan staan kloten en dingen heen en weer sjouwen als ik een prachtige keuken heb met alles binnen handbereik!.... LOL.... Nou ja, sausages op de BBQ vind ik wel lekker hoor.

Gister hadden wij voor lunch: gazpacho met avocado en balsamico (recept op verzoek verkrijgbaar, haha), home made walnotenspeltbrood met geitenkaas/ham/sopresso, en een fruitsalade in watermeloen-mintsoep, en plenty of Sauvignon Blanc. Was erg afzien.
viannen_103.gif
 
Op Australia Day heerlijke Roo steak and Croc van de bbq gegeten. IJskoude Grolsch erbij.

Prima aussie biertjes:

Boags
Cascade
Extra Dry
Carlton Draught

(Heineken is trouwens helemaal geen import shit .... dat paardenzeik wordt gewoon down under gebrouwen.) :)
 
M.a.w. het was een vreetdag overal in Australia.
Ik bbq nog graag met kolen.
Even wat hout sprokkelen uit de bush.
De houtskolen er boven op.
Eronder droog gras (gebruiken als aanmaakblokjes) ...vuurtje eronder and here we go.

Dood dier erop , relax .... paar keer draaien and enjoy the weather :up: :up:

Australia day moeten ze meer keer per jaar verplichten.

Cheers,

Jack :evil:
 
Dan nodigen ze de hele buurt uit en zeggen ze erbij, " als je wilt komen neem dan je eigen drinken mee ik zal voor de bbq zorgen". :grin: :grin:
Tsja, noemen ze dat niet "going Dutch"? :grin:

Nee, da's de kosten van het restaurant delen. Of maakte je een geintje?
Deze uitdrukking is niet beperkt tot het restaurant. Het kan betrekking hebben op elke gelegenheid waarbij mensen samenkomen maar de eigen kosten dragen (bijvoorbeeld tickets). Als iemand een BBQ organiseert en vervolgens een ieder wat meebrengt, dan komt het dus op hetzelfde neer.
 
Zo.. ben weer aanspreekbaar..dus zal ook weer even wat laten horen....

@Tekkel: Zo te zien had jij ook een mooi plekje met het gezin gevonden... op het water.... Goed geregeld!!!!

@Jack: Was echt een enorme vreetdag... patatje bij Mc Donalds gehaald met de kinderen... Maar ben het helemaal met je eens at ze Australia Day 1x per kwartaal moeten vieren, al was het alleen maar om te kunnen zien dat de mensen hier nog gekker doen dan de Nederlanders dat kunnen bij een voetbalwedstrijd. Heb een uurtje rond gelopen in het centrum en heb me rot gelachen. Wel trouwens mijn dochters verboden om ook in hun bikini te gaan lopen als ze ouder zijn :cool:

Volgende maand weer?

Sacha
 
elke maand is okay.
Elke week is minder want dan heb je de kans dat lost de avatar size moet vergroten omdat we er anders niet meer op passen.
Ons taal ver gebruik word er dan ook niet beter op.
Staat zo knor raar als je knor die vervelende rorgle knor in je keel knor krijgt.

Jack :evil:
 
@Bart: Dat moet je niet vertellen!!!! Beetje de show op houden soms hahahaha

@Jack: Stoere foto van de niet meer zo kleine man als avatar!!!!
 
@Bart: Dat moet je niet vertellen!!!! Beetje de show op houden soms hahahaha

@Jack: Stoere foto van de niet meer zo kleine man als avatar!!!!

Mijn "kleine" grote vriend gaat naar de primaire (kleuter) school :up:
Zelfs in het weekend wil hij naar school, alleen moet ik hem uitleggen dat dat moeilijk gaat.

Cheers,

Jack :evil:
 
Zelfs in het weekend wil hij naar school, alleen moet ik hem uitleggen dat dat moeilijk gaat.

Nog wel ja.. maar heb wat geduld en je zult zien dat hij het liefst een nog langer weekend wil :lol: :grin:
 
Inderdaad... heb hier 6 weken aan mogen horen "wil graag op mijn nieuwe school beginnen"... Gisteren was dus ook haar eerste dag op haar nieuwe school, helemaal geweldig... Vandaag waren we weer terug in het nare zinnetje van voor de vakantie "ik wil niet naar school"... Pfff nog maar 10 weken tot de paasvakantie :lol:
 
Back
Top