Australian Police Record check

Vinvanmil

New Member
Ik ben bezig met het regelen van mijn Australische police-check, aangezien ik hier langer dan 12 maanden woon nu. Form 1101 invullen en opsturen naar Canberra en dat zou het moeten zijn. Echter, op de laatste pagina staat dat je 36 dollar moet meesturen. Hoe kan ik dit het beste doen? Money order? En op welke naam moet ik dat dan zetten? Iemand al eerder dit gedaan?

Ik hoor het graag!

Cya,

Vin
 
Hey,

hier ben ik ook net mee bezig. Ook ik weet niet hoe je dit het beste kan doen. Ik wilde het al aan mijn vriend vragen of hij het vanuit Australie met een  cheque wilde betalen. Ook zou ik wel willen weten wat ze bedoelen met een coupon om de enveloppe weer terug te kunnen sturen naar Nederland.

Cheers mel
 
Ok, misschien heb ik wel iets over het hoofd gezien... Op de laatste pagina van form 1101, twee kolom onder het kopje ”points to note when completing your application”. Het laatste punt wat ze daar maken is:

“Cheque or money order for A$36 made payable to Australian Federal Polive must be included with all applications and posted to:

Criminal Records
Australian Federal Police
Locked Bag No 1
WESTON ACT 2611”

Lijkt me nu dus vrij duidelijk, een money order bijvoegen en opsturen tesamen met een ingevulde form 1101.

Cya,

Vincent
 
Ik ben kom net van de ABN AMRO vandaan en die vertelde mij dat het belachelijk is om een cheque bij te voegen. Een cheque aanvragen is heel erg duur vertelde hij mij. En aangezien geld bij de application stoppen ook niet echt professioneel overkomt en er geen rekening nummer staat ben ik er dus nog niet helemaal uit hoe het te betalen. Behalve de optie dat mijn vriend betaald dan.


Iemand anders nog tips?
 
Zit je vriend in Australie? Want dan kan hij dus een money order voor je regelen. Je zou dan alle papieren naar de je vriend kunnen toesturen, hij kan de money order bijvoegen en vervolgens voor je opsturen naar de AFP.
Een money order is heel makkelijk bij een postkantoor (in Oz dus) te regelen, heb het vrijdag gedaan. Was voor mij de eerste keer, en het werkt heel simpel. Dus als je vriend in Oz zit, zou ik voorstellen dat hij het voor je kan regelen.

Als hij niet in Oz zit, dan kan ik eventueel wat voor je regelen als je wilt. Laat het maar weten. Succes! De mijne ga ik vandaag op de bus doen!

Cya,

Vin
 
Heel erg bedankt voor het aanbod. Als ik mijn vriend te pakken krijg zal ik het zeker aan hem vragen.

Lekker he dat de jouwe nu in ieder geval op de post is. Succes voor de rest!

Cheers Mel
 
Back
Top