Beste Trees
Het blijft natuurlijk naar dat jullie droom bubble uit elkaar gespat is.........maar even diep adem halen en er komt vast weer een nieuwe uitdaging op jullie pad. Lees alles nog een keertje door en je zult zien dat het best meeviel met de reacties.
Sterkte!
Syl
p.s. zoals al eerder geschreven wonen wij hier al lange tijd en vind ik dus best dat ik met enige zekerheid kan zeggen dat echt niet zo treurig is als in je eerste post in dit draadje........
jeetje Trees...beetje kort door de bocht . Dit is een forum en je wist van te voren wel dat er een hoop reacties zouden komen. Da's mooi toch? Helaas horen we hier op het forum (en daar is het een forum voor ) niet altijd wat we graag willen horen. Maar ik blijf er bij dat het goed is voor een hoop aanstaande emigranten om jouw verhaal te lezen! En er zullen ongetwijfeld mensen mee lezen (die misschien niet of nog niet reageren) die je ooit dankbaar zullen zijn voor je betoog.Bedankt voor jullie bespottelijke reacties,
Het blijft natuurlijk naar dat jullie droom bubble uit elkaar gespat is.........maar even diep adem halen en er komt vast weer een nieuwe uitdaging op jullie pad. Lees alles nog een keertje door en je zult zien dat het best meeviel met de reacties.
Sterkte!
Syl
p.s. zoals al eerder geschreven wonen wij hier al lange tijd en vind ik dus best dat ik met enige zekerheid kan zeggen dat echt niet zo treurig is als in je eerste post in dit draadje........