Gefrustreerd Slatsr? LOL :grin: (Laughing out loud MET tranen)
Neuhhh ben niet gefrustreerd hoor.
Geef toe dat mijn poging tot wat cynische humor niet echt of echt niet is overgekomen.
Wat mijn persoonlijke beschrijving van Tony Abbott betreft das op de persoon ja, maar de echte politieke arena moet over de feiten gaan met een beetje zelfspot natuurlijk anders wordt het zo'n Kim Jong Il show (you go now..).
Ben zelf beetje links liberaal zoals je waarschijnlijk wel tussen de regels kan doorlezen. En ik MOT stemmen wat ik overigens wel waardeer hoor als een democratisch recht. Heb wel erg veel moeite met een labour party die een Chinese muur om internet wil bouwen. Dat ze een heftige waarschuwing voor bepaalde sites zetten met een meldingsplicht als je iets ziet wat echt illegaal is EN vervolgd kan worden als dat deel van een site eenmaal redflagged is lijkt me een goed idee maar om sites per definitie te blokken door een zittende regering zoals we elders in de wereld zien ondermijnd een vrije (internet) samenleving. Een protest stem hiervoor op de sex partij?....wel humor. Maar ja carbon emission, economy, health care, national broadband etc. zijn ook heel belangrijk.
Ja en wat die dolksteek van Julia Gillard betreft....triest. Het blijft een slangenkuil. Maar het angstige is de "over" democratie wat in California-USA ook was/is. Daar kan/kon een politicus door een enquête met genoeg handtekeningen gedurende een regeringstermijn ter verantwoording worden geroepen en weggestemd. Mensen/groepen met veel geld kochten handtekeningen voor dollars en konden daarmee politici eruit smijten. Gevolg is dat geen politicus meer "impopulaire" politieke (midden)lange termijn beslissingen neemt met visie die voor een land groots kunnen uitpakken. Handtekeningen verzamelen werd een hele bedrijfstak.
Door de Ads Campaign van de mining companies in Australië lijkt nu iets soortgelijks te zijn gebeurd. Niet goed voor een democratie ongeacht of nou links of rechts aan de macht is. Als een rijke belangengroep door media of anders een democratisch gekozen regering compleet kan ondermijnen valt de democratie door zijn eigen succes om.
Nou ja, afijn kom er wel uit voor 21 AUG. Worden hopelijk nog een paar interessante weken. Zal dit glasvezeldraadje blijven volgen..
Cheers...wordt het big or long ears LOL Stephen