Koersen in de gaten houden loont inderdaad wel dezer dagen. :wink:
echt wel, begin deze week en nu scheelt al duizenden dollars, heb zo een ozforex sms alert en vannacht mijn telefoon niet afgezet, werd ik verdorie wakker omdat de dollar weer gezakt was :lol: , ik dacht, kassa en nu weer lekker slapen
Sacha, ik vrees dat de huizenmarkt op dit moment wel een enorme bubble is, veel mensen besteden al 47% van hun inkomen aan mortgage, ik weet niet hoe het in Perth is, maar hier in Sydney is het huilen met de pet, hele eenvoudige houten cottages met 3 kamertjes voor over een miljoen, dat is niet gezond.
Veel mensen die een worst kregen voor gehouden middels een first home buyers grant kunnen toch hun huis niet onderhouden en verkopen alweer.
De dollar mag wel even schuiven , denk niet dat dat op het moment zulk groot nieuws is al je de historische stand van gemiddeld 1,60/65 ziet.
Toen wij onze emigratie aan het voorbereiden waren stond de dollar 1,98, jammer dat zoiets een jaar duurt, die emigratie dan,
die was nie 1,98 nie toen we hier aankwamen :roll:
Sach je hebt gelijk dat het nu even fluctueert vanwege Japan ook, dat is ons 2e afzetgebied na China, als straks de opbouw gaat beginnen, wat ik hoop dat snel gebeurt voor die mensen dan zal het wel in een sneltempo aantrekken, voor de rest ben ik natuurlijk haske blond en weet ik er helegaar niks van :evil: