Australische toeristen in Nederland

Als je toch gaat fietsen, neem dan zo'n Piet Plezier(4-persoons fiets) dan is dat probleem met die zadelpijn ook opgelost! :up:
 
[quote author=ricoo link=topic=4068.msg50363#msg50363 date=1141470437]
Dat fietsen is geen probleem. Ik weet dat ze het graag doen op hun moutainbikes. :-D

[/quote]

Yeah righto, just the ones you know then :-D
 
Ik ben een keer met een aantal aussies wezen 'castle hunting'

Utrecht: Het Haar
Apeldoorn: 't Loo (om de naam moesten ze geweldig lachen :) )
Muiden: Muiderslot

Verder zijn we naar Kinderdijk (molens), Alkmaar en Delft geweest (maar die waren hier al genoemd).

Wat verder heel leuk was, was een georganiseerde fietstocht door Amsterdam. (incl tocht langs Hilton hotel (ja inderdaad omdat H. Brood er vanaf sprong), een molen, klompenmakerij en kaasmaker). Het heet Mike's Bike Tour. (fietsen krijg je daar). De groep was 30 man groot. Ik was de enige Nederlander en ongeveer ook de enige (samen met 'Mike') die daadwerkelijk kon fietsen. Hilarisch!!!!

http://www.mikesbiketoursamsterdam.com/

greets Joep
 
Nog even over het fietsen. Toen wij voor de eerste keer in Perth waren bij hun zijn we naar Rotto(Rotnest) geweest.
Dit is echt een fiets eiland en hier moet je fietsen. We hebben toen veel gefietst en ik kan me herinneren dat niemand zadelpijn had. :p
 
[quote author=Lin link=topic=4068.msg50332#msg50332 date=1141432918]
[size=7pt](Zaansche Schans is bij mijn mams om de hoek! :bye2:)[/size]
[/quote]
Ja, en een kilometer bij mij vandaan.
 
[quote author=Lin link=topic=4068.msg51115#msg51115 date=1141903609]
He Hawk, wij woonden in Oud Rooswijk, waar woon jij?
[/quote]
In het Kalf in één van die anti-zaanse woningen (Had iemand uit de gemeente eens tegen mijn buurman gezegd).
 
:eek:fftopic: Wél leuke herinnering aan het Kalf!
Heb daar heel wat voetstapjes staan!
 
wacht denk je van een boottochtje van Enkhuizen naar Stavoren , of andersom natuurlijk.

groetjes Manja :)
 
Back
Top