autralian tattoo

wezep

New Member
ik laat over een maand me zoveelste tattoo zeten alleen dit keer wil ik iets dat met australie temaken heeft...
hebben de mensen hier mischien wat idieen ???
 
Deze ......................

devil.gif


En als je hem op een plek laat zetten zodat de tattoo beweegt zoals deze, dan is hij perfect.

Ben Benieuwd wat je ervan vind

Jack :evil:
 
iets met de vorm van Australië, iets met een boomerang, iets in de stijl van 'dreamtime'??

succes met het uitzoeken, maar je weet het......ga op je gevoel af als je iets wilt
laten zetten wat je mooi vindt en wat je mooi wilt blijven vinden.

groetjes en succes

Miran  :)
 
[quote author=Jeroen_1 link=topic=4209.msg52292#msg52292 date=1142681805]
Zelf zat ik aan het zuiderkruis te denken.
[/quote]

uhms effe vraagje wat is een zuiderkruis. ??? heb je er een plaatje van ???
 
[quote author=wezep link=topic=4209.msg52290#msg52290 date=1142681337]
en wat heeft dat met australie temaken.......
[/quote]

Of een vlag van Australia op je voorhoofd, als je ouder word , ouder als 17, en je krijgt rimpels lijkt het net alsof de vlag "wappert" in de wind.

:thinking: :gramps: :gramps: :lol1: :loldevil: :lol1: :loldevil: :rotflmao: :rotflmao:

:eek:ops!: En als je zo reageert op wezep serieuze vraag krijg je boze gezichten,
sorry Wezep maar ik vind tattoo's leuk en zeker als wij ze mogen uitkiezen.
Geen boze gezichten naar mij   :x ,  hier een :flowers: om te laten zien dat je er niks van moet aantrekken. :up: :up:

Ikzelf heb een konijntje op mijn bips, ....maar meestal zit hij in zijn holletje  :eek:utraged: :lol1: :loldevil: :loldevil: :eek:utraged: :eek:utraged: :rotflmao:

Jack :evil:

SUcces,
 
Mijn collega heeft tussen haar schouder bladen een kleine map van Australie. Vind hem zelf heel gaaf. Ik zal vragen of ze er een foto van heeft en of ze die mij dan wil emailen.
Ik weet niet of je van vogels houd, anders is zo'n regenboog lorikeet ( zie foto ) ook leuk.
 
[quote author=wezep link=topic=4209.msg52293#msg52293 date=1142682524]
[quote author=Jeroen_1 link=topic=4209.msg52292#msg52292 date=1142681805]
Zelf zat ik aan het zuiderkruis te denken.
[/quote]

uhms effe vraagje wat is een zuiderkruis. ??? heb je er een plaatje van ???
[/quote]

Ik denk dat je het wel eens eerder ergens hebt gezien :) www.ausflag.com.au/ new/done1.html
 
Beste Wezep,

Ik denk dat deze het moet worden.

Mooie kleuren,onafhankelijk,oplettend, krachtig , elegant, typisch Australisch en nergens anders ter wereld, cool, zorgzaam (voor zijn jonkies), ondoordachtzaam, maw dit is het.

                                             
bird15.jpg
 
[quote author=wezep link=topic=4209.msg52288#msg52288 date=1142680987]
hebben de mensen hier mischien wat idieen ???[/quote]


Wat zijn jouw "idieen" voor een tattoo, dan weten we in welke richting we mogen meedenken.

GR

Jack :evil:
 
[quote author=wezep link=topic=4209.msg52362#msg52362 date=1142768742]
tjah je mot er van houde :p:p
[/quote]

Waarvan houden? Van tattoo's? Nee dank je.....ik vind er niets aan.....
 
Tja ik geef de voorkeur aan Piercings.

Maar je kan het land zelf laten tatoeren.
je weet wel zo'n lijntje dat de vorm van dat eiland geeft.
En die kan je op je buik zetten en dan ligt de map of tassie precies goed!!

of :
En kanga? , een koala? , een stubby holder? ,een blikje VB?, een UTE ?, een BBQ? , een wombat? Ayers Rock? , Acdc?, Sydney opera house ?, een dingo? ,een didge? , een bacpackershostel? , een Xpdite logo? , een flesje Fosters? , een tasmanian devil? ,
Of Zo,n Geel Verkeersbord :Next 200minutes lots of fun...... .


Iemand anders nog een idee?

Groetjes Johan
 
Ja Johan,

Ik heb nog wel een idee,
maar deze werden al afgewezen.
Ik blijf het proberen,

Een aboriginal, james cook, de Hollander, road trains, kangaroo, of Balkenende als je Nederland niet los kan laten
Niet lachen , lezers, ik ben bloedserieus en wil graag WEZEP helpen aan een leuke  "Autralian" tattoo

Gr,

Jack :evil:
 
[quote author=Jack link=topic=4209.msg52360#msg52360 date=1142767916]
Beste Wezep,

Ik denk dat deze het moet worden.

Mooie kleuren,onafhankelijk,oplettend, krachtig , elegant, typisch Australisch en nergens anders ter wereld, cool, zorgzaam (voor zijn jonkies), ondoordachtzaam, maw dit is het.

                                             
bird15.jpg

[/quote]

Deze vogel is niet typisch autralisch. Op Papua Nieuw Guinnea en ik meen ook op nog een eiland van de Indonesische Archipel komt de Cassuoary veel meer voor.

Persoonlijk gaat bij mij het denkproces voor een tattoo om een geheel andere manier. Ik ga niet uit van een onderwerp, maar van een stijl.
Een onderwerp in een tattoo is veelal geforceerd op het lichaam. Een stijl van tattooeren die bij het lichaam past, is m.i. een betere insteek.
Je bent niet aan het postzegelsverzamelen, met je lichaam als album. Tatoeages horen m.i. samen 1 geheel te vormen.

Groeten Sander
 
Ik heb het nationaal symbool van de staat waar we naartoe gaan (yeah NT  :cheers: ) op mijn rug...eigenlijk een freaky toeval (zie mijn Laatste stand van zaken ) maar ben er wel érg blij mee!

S
 
Back
Top