autralian tattoo

Ik vind een tattoo erg persoonlijk en daarom ben ik er ook voor om, als je al een tattoo neemt, hem dan op z'n minst zelf te ontwerpen (is mijn mening he ;) )
ALS ik al, om de en of andere wazige vreemde reden, een tattoo zou moeten nemen, dan een gestyleerde kangoeroe of de omtrek van het land.
 
hey hallo,

ik zit zelf ook aan een een tattoo te denken als we volgend jaar naar aussie vertrekken.
het idee wat ik heb is om de nederlandse en australische vlag, gebroederlijk naast elkaar te laten zetten.

zo heb je beide landen als herinnering altijd bij je.
en daarbij, mocht het ooit zo zijn dat je om welke reden dan ook terug gaat naar het koude kikkerlandje
je altijd kunt zeggen dit waren ooit mijn landen waar ik me goed voelde.

gr. dick
 
Je kan het natuurlijk ook gewoon in Australië zelf laten doen, èn altijd even checken
hoe de shop staat aangeschreven (hygiene/hygiëne?, te lui om te checken).

Èn of die de plaatjes kan zetten zoals jij ze mooi vindt  :up:

groetjes Miran  :)
 
Moet toch even reageren op dit topic, ik heb zelf 3 tatoos en ben er erg blij mee.
Geen van allen heb ik zelf ontworpen, aangezien ik niet zo artistiek ben en totaal niet kan tekenen.
Alle drie de tatoos staan op plaatsen die men alleen in de zomer ziet, en dan is het nog afhankelijk of ik mij shirt aan heb of niet.

Ik heb ze laten zetten vanwege een bepaald gevoel dat ik er bij had en nog steeds heb, ik heb ze dus met een reden gezet en niet alleen maar om dat ik het mooi vond.

Tatoos zijn heel prive, en ik vind vaak dat mensen ze om de verkeerde redenen zetten, al respecteer ik dat wel aangezien het hun lichaam is.
Het probleem met tatoos is het zelfde als met piercingen, het is vaak een mode gril, alleen vergeten veel mensen dat het ook verslavend kan werken.
Ik heb nu al 10 jaar geen tatoo laten zetten en dat is erg moeilijk geweest aangezien er toch die neiging is, maar ik heb voor mijzelf besloten dat ik geen tatoos meer laat zetten, behalve dan de namen van mijn eventuele kinderen.

Gr.Koen  :)
 
Kben het met je eens Koen, ik heb zelf ook 2 tattoos (en 1 piercing) en die zijn érg persoonlijk, ze staan er echt voor mezelf....je ziet ze dan ook meestal niet, tenzij ik ze laat zien.....ik ben érg trots op mijn tattoos (wel zelfontworpen) omdat ze mij als het ware 'aanvullen' als persoon, ....

S
 
Mmm, aanvulling op je persoon.....

Tja het is een aanvulling op je lichaam en dus op je persoon, maar niet noodzakelijk op je persoonlijkheid, al is dat vaak wel het geval aangezien het je vaak meer zelfvertrouwen geeft.
Sara ik vind die op je rug erg mooi en is ook mooi ontworpen, die andere kan ik niets overzeggen aangezien die nog nooit is geshowed....  :wink: om over de peircing nog maar te zweigen.... :lol:

Ik moet zeggen dat de plaats vaak bepalend is of een tatoo goed uit komt of niet. Zoals de tatoo op je rug... die is niet alleen mooi ontworpen maar die komt ook nog eens erg mooi uit op de rug van (kwijl...emmertje aub) in dit geval een mooie vrouw... :wink:

Wanneer een vrouw een tatoo op de arm heeft vind ik persoonlijk dat het weer minder staat dan bevoorbeeld wanneer ze er een heeft op b.v. het schouderblad, bil, onderrug enkel....
Zo vind ik bv een tatoo op het hoofd of de hals of nek of gelaat afschuwelijk, hoe mooi de tatoo ook mag zijn.  :|

Ik zie mijn tatoos niet als aanvulling op mij zelf, ik zie ze wel als onderdeel van mezelf, en zoals al gezegd heb ik ze met een reden laten zetten, als een soort reminder...

Gr.K
 
Kheb er ook een (op mijn schouder Koen  :wink: :wink:), door een goede kennis laten ontwerpen. Voor mij staat
die tattoo voor kracht en zelfvertrouwen, maar sluit me bij jullie aan dit is heel persoonlijk. Mijn vader vindt het
bijv. afschuwelijk (en dat mag!!, ieder zijn mening) en mijn oma (inmiddels overleden) van 87 toen vond het wel
mooi. Het is dus niet leeftijdgebonden  :-D :-D

groetjes Miranda  :) :)
 
Ik denk ook wel dat ik 'aanvullen' bedoel als onderdeel van mijn persoonlijkheid....mijn tattoo op mijn been is eerder als statement, als deel van mijn persoon, als reminder, zoals jij het zegt.
Die op mijn rug is er ook als versiering, omdat ik mezelf mooier vindt mét, dus ergens wel als aanvulling....  :)

Het is érg persoonlijk allemaal.....

Maar ik vind inderdaad dat een vrouw met een tattoo op de arm ni gaat, misschien te mannelijk, verliest een deel vrouwelijkheid....

Sara
 
Wat me vooral opvalt is dat alle mensen die een tatoo hebben iedereen hun mening gunnen en respecteren  :up:
Dat vind ik toch wel geweldig.
Ik bedoel dat ook wij een mening hebben over wat we wel mooi of niet mooi vinden maar wel iedereen in zijn waarden laten aangaande zijn of haar keuze.

@Tum, toen mijn vader er achter kwam dat ik een tatoo had ( na 6 maanden) was het eerste wat hij vroeg.... weet je wel hoe duur het is om het weg te laten halen.. :x , daarna begon hij te vertellen dat het satanisch was/is en dat God onze lieve heer ons zo niet geschapen had. In dat laatste had hij natuurlijk gelijk, maar toen ook mijn broer thuis kwam met een tatoo heeft hij zich er verder niet meer mee bemoeid en ons in onze waarde gelaten, dit was het zelfde zo met oorbellen (ik 7 stuks, mijn broer 2, mijn zus 5 ... wat kan ik zeggen... was altijd net wat extremer dan de rest...  :wink: ).

K
 
hey sarabaes,

het zal er van hetweekend wel niet van gekomen zijn in antwerpen,
maar zou het voor jou niet een idee zijn om een tattoo te nemen van "klootjes"  :-D

elke keer als je dan je tatoeage ziet, denk je er weer met plezier aan terug.... :up:

en trouwens over een piercing gesproken ik heb er ooit 1 gehad in mijn rechter wenkbrauw,en jij ?

groetjes dick.
 
Hey Dick, ik heb al vaak de opmerking gekregen dat ik" iets met die klootjes moet doen" dus misschien vraag ik wel eens aan Hans om iets te ontwerpen errond (figuurlijk dan  :lol: )...hij is een échte kunstenaar  :-D
Ik heb een piercing in mijn navel en kben niet van plan die er uit te halen, is gewoon versiering voor me, voel me er goed bij!

Koen, je hebt gelijk, meestal zijn het de mensen mét tattoos die elkaar respecteren en vrij laten in die keuze, terwijl sommige 'naakten'  :lol: het gewoon 'not done' vinden en je anders bekijken....dat heb ik toch vaak ...  :-(  Ik ben nochthans nog steeds dezelfde hoor!!!

Sara
 
Wat denk je van een "typisch" Australische spreuk?

Where the bloody hell are you?

http://www.wherethebloodyhellareyou.com

:-D
 
terwijl sommige 'naakten'  het gewoon 'not done' vinden en je anders bekijken....dat heb ik toch vaak ...    Ik ben nochthans nog steeds dezelfde hoor!!!

Sara ben blij te horen dat je de zelfde bent, maar dat is niet helemaal waar, afgezien deze toevoegingen ben je toch ook innerlijk veranderd, zoals je eerder boven hebt beschreven.
Maar je bent wellicht nog steeds even gezellig en goed als voor heen... :-D

@Lost, Vind het een goede spreuk, en zoals in het draadje in de actualiteiten sectie, ik snap niet waar iedereen zich zo druk over maakt, dit is iets typisch Australisch dus waarom zou je het dan niet kunnen gebruiken???  :up: :-D

Gr.Koen
 
[quote author=Koengaroo link=topic=4209.msg52752#msg52752 date=1143025013]
Maar je bent wellicht nog steeds even gezellig en goed als voor heen... :-D
Gr.Koen
[/quote]

Dat bedoel ik inderdaad!  :-D

S
 
:group: even  :eek:fftopic: ik voel een group hug coming on  :lol: :lol:

geintje,

Miran  :)
 
Ik heb een paar jaar geleden een tattoo ontworpen voor een vriendin, maar ze heeft em nooit laten zetten, omdat ze niet durfde. Het is een hele mooie symetrische tribal die precies tussen de schouderbladen moest komen. Ik zelf durf het ook niet en het is maar goed dat ik het ook nooit gedurfd heb ;)
 
Back
Top