AVATAR

Zijn jullie ook al levensmoe?

Bezoekers film Avatar suïcidaal'

van onze redactie
AMSTERDAM - Bezoekers van de film Avatar, blijken naderhand depressief of zelfs suïcidaal te worden.


De 3D science fiction-film van regisseur James Cameron vertelt het verhaal van de strijd tussen hebzuchtige mensen en blauwe buitenaardse wezens om de bodemschatten van hun planeet. Behalve science fiction en oorlog bevat het in de toekomst spelende verhaal ook een love story.
Op verschillende internetfora praten Avatar-bezoekers na over de film. Zo'n duizend bezoekers hebben geschreven over depressieve en zelfs suïcidale gedachten, meldt Daily Mail. Men zou het niet kunnen verkroppen dat de planeet uit de film, Pandora, niet echt bestaat.
Bezoekers schrijven onder meer dat ze het een enorme anticlimax vinden om na het zien van de mooie wereld van Pandora, weer wakker te worden op deze wereld, die 'grauw en dood' zou zijn.
Het maken van Avatar zou meer dan 300 miljoen dollar hebben gekost, de duurste productie aller tijden.

:lol: :grin: :lol:
 
Daarom probeer ik alleen slechte boeken te lezen en lelijke films te kijken. Ik wil niet dat het leven tegenvalt, vandaar.
Tjongejongejongejonge...
 
AMSTERDAM - Bezoekers van de film Avatar, blijken naderhand depressief of zelfs suïcidaal te worden.[/b]

Men zou het niet kunnen verkroppen dat de planeet uit de film, Pandora, niet echt bestaat.
Bezoekers schrijven onder meer dat ze het een enorme anticlimax vinden om na het zien van de mooie wereld van Pandora, weer wakker te worden op deze wereld, die 'grauw en dood' zou zijn.

Are you joking me?!
Soo hee laten die mensen dan maar naar "komt een vrouw bij de dokter" gaan , misschien worden ze daar vrolijk van. :| Of Kabouter plop.... en dat die mensen maar zeker geen Donald Ducks gaan lezen want dat komen ze al helemaal niet te boven! :lol:
 
Back
Top