r2d2
Member
Hoi,
Ik gebruik de Troopcarrier dagelijks voor het werk om vrijwilligers (Ozzies en Internationals) in te vervoeren. Dagelijks gaan er zo'n 60 - 75 Troopy's met tandem-trailer van mijn organisatie op pad en sinds 1982 (jaar van oprichting) zijn er geen rolongelukken geweest. Wij gebruiken ze om zo dicht mogelijk bij de werkplek te komen voor natuurwerkzaamheden. Een busje kan er vaak niet komen (of soms wel, en dan neemt men een Toyota Hiace).
Naast een full-licence moest ik ook een Defensive Driving Course doen, maar dat heeft niets met 4x4 te maken! Meer over bewustwording in het verkeer, en dit deed je dan ook met je eigen auto (die totaal anders reageert dan een Troopcarrier). De reden waarom ik geen 4WD cursus kreeg aangeboden is, dat ik situaties met hardcore 4WD moet vermijden, laat staan in dat soort situaties belanden.
De auto's worden elke 3 jaar vervangen, dus APK e.d. is niet van toepassing.
In mijn ogen een verantwoorde manier van groepsvervoer.
Cheers Sander
Ik gebruik de Troopcarrier dagelijks voor het werk om vrijwilligers (Ozzies en Internationals) in te vervoeren. Dagelijks gaan er zo'n 60 - 75 Troopy's met tandem-trailer van mijn organisatie op pad en sinds 1982 (jaar van oprichting) zijn er geen rolongelukken geweest. Wij gebruiken ze om zo dicht mogelijk bij de werkplek te komen voor natuurwerkzaamheden. Een busje kan er vaak niet komen (of soms wel, en dan neemt men een Toyota Hiace).
Naast een full-licence moest ik ook een Defensive Driving Course doen, maar dat heeft niets met 4x4 te maken! Meer over bewustwording in het verkeer, en dit deed je dan ook met je eigen auto (die totaal anders reageert dan een Troopcarrier). De reden waarom ik geen 4WD cursus kreeg aangeboden is, dat ik situaties met hardcore 4WD moet vermijden, laat staan in dat soort situaties belanden.
De auto's worden elke 3 jaar vervangen, dus APK e.d. is niet van toepassing.
In mijn ogen een verantwoorde manier van groepsvervoer.
Cheers Sander