Balen

Vorige week donderdag het afsluitende gesprek gehad. Hier bleek dat er niets nieuws onder de zon is voor onze zoon. De uitslagen zijn bijna precies die van 4 jaar geleden. De psycholoog gaat een uittreksel van het rapport schrijven waarin alleen de dingen komen die ze in Sydney willen horen zodat ze het daar niet verkeerd kunnen interpreteren. Er komt letterlijk in dat Luuk zich tot zelfstandig burger kan ontwikkelen en dat ook nog met regulier onderwijs. Nu wachten op dat rapport zodat het naar de panelarts in Maastricht kan want die moet het allemaal goedkeuren en weer naar Sydney sturen. Hopelijk is het deze week weer rond dan zitten we tenminste weer ergens in de molen.
 
Dat klinkt goed!
Stapje voor stapje, maar dit klinkt in ieder geval als een psycholoog die wel meewerkt!
Good on you!

Inacar
 
Hoera, vandaag is het psychologisch rapport weer de deur uit richting Sydney!
Vanmorgen "even" op en neer geweest naar Maastricht om de handel door de panelarts te laten lezen, ondertekenen en verzegelen (wat hij overigens gratis deed), en zelf de brief afgegeven bij het postkantoor.
Het grote wachten kan weer verder gaan.............
 
Geweldig, weer een stap verder, ik ben benieuwd of en
wanneer je wat hoort uit Sydney. Of...misschien krijg
je gewoon een mailtje van......visa granted  :cheer: :cheer:

Super dat de psycholoog een 'rechtdoorzee' rapport schrijft
zodat er geen misinterpretaties kunnen onstaan.

Groetjes Miranda
 
Weer een stapje verder, inderdaad. Nu nog (hopelijk maar even) wachten op (hopelijk positief) antwoord uit Sydney. Ik duim! :up:

Groet,
Ineke
 
Als toevoeging op onze uitdagingen op het visumpad hebben we te horen gekregen dat Luuk's medische dosier bevestigd is aan ons dossier bij de ASPC maar dat ze de dossiers van de twee dochters nog niet hebben?!?!?!?
Jolanda van Buijsse zit er nu achteraan aangezien we alles tegelijk hebben ingeleverd, alles zou er moeten zijn.
Het lijkt wel of er een vloek rust op ons vertrek.
 
Komt goed, komt goed. Er wordt wel meer gestunt en gerommeld in Visumland. Houd moed!

Cheers,
Kath
 
Precies. Het zal vast allemaal op z'n pootjes terecht komen ;) Het is natuurlijk wel irritant dat je er zelf niets aan kunt doen en het wat vertraging oplevert, maar heb vertrouwen. Het zal allemaal goed komen en jullie wachten zal vast wel goed beloond worden :up:
 
Laten we inderdaad blijven hopen dat het goed komt. Ik ben het weer hier (en andere dingen) nu echt zat.
 
Jolanda van Os (van Buijsse ;-) )... Daar heb je een goeie aan hoor!!
Enneuh, no worries, het komt goed.
 
Pfoeh, Ilse's dossier is terecht. Iemand had haar onder de naam Molenm weggeschreven (moet Mollen zijn). Nu hoop ik niet dat de ander dochter onder één of andere naam met een Z is weggelegd want dan zoeken ze nog wel even.
 
Duim voor je, dat ze dat dossier ook vinden. En dan ook voor meer positiefs daarna!
Groet,
Ineke
 
Back
Top