bart en ilse+de kids visa is grant

BartIlse

New Member
we zijn een stukje blijer hebben van de week bericht uit Canberra gekregen????
enwe hebben een CO toegewezen maar ze willen allen nog meer info.
maar ja nu weten we dat ze met onze visa bezig zijn.
nu maar weer afwachten hoe lang dat weer gaat duren maar ja we blijven positief.

gr bart en ilse

Maar het einde is nu bijna in zicht! Nog even de tandje op elkaar  :smile:

dank jullie

vandaag onze medical gedaan....
dat stelt ook niks voor allen dat het een drukke dag is voor de kids.
maar het ging gelukig allemaal goed.
dus nu is alles weg naar aus nu maar hopen dat ze nu niks meer nodig hebben :wink:
hopen op goed geluk

gr bart en ilse 

hallo iedereen

de medische keuring was goed.
vande week hebben we het tegen mijn ouders vertelt dat we een visa hebben aangevraagt...
dat was niet zo makkelijk om te vertellen ik was best wel een beetje zenuwachtig.
het is toch een groote iets wat je ze moet vertellen.
maar het viel best wel mee ze hadden al een beetje verwacht als je om het jaar naar AUS ga.
dan is de kans groot dat je daar dan opslot wil gaan wonen en ilse der ouders wonen daar maar daar voor hebben we het niet gedaan.
dus nu is het afwachten hoe het allemaal gaan met de verkoop van het huis en zo..
hopen dat,dat een beetje snel gaat maar het wordt wel moeielijk denk ik opdit moment ook van wegen de crisses

gr bart en ilse

Nog een stapje dichterbij  :smile:  Ik zal duimen dat jullie huis snel verkocht wordt. 

Trouwens waar willen jullie naartoe in Austalie?

Gr,
Susan

hallo susan

wij gaan naar queensland aan de sunshine coast
want daar zijn we bekend om dat daar ilse der ouders wonen

gr bart en ilse

:x wij zijn nietzo blij  :x

onze pappieren zijn zoek geraakt en nu kunnen we weer aan de slag.
weer alles laten vertalen en opsturen daar woordt je niet vrolijk van.
anders hadden we al antwoord gehad.
maar de mediche hebben ze nog wel dat scheeld wel maar wij zijn der niet blij mee
dat we nu nog langer moeten wachten en hopen.
wij hopen voor de bouwvak weg te kunnen maar dat halen we niet meer denk ik

gr bart en ilse

Daarom scan ik alles in wat ik opstuur, natuurlijk is dat niet rechtsgeldig als er om originele documenten gevraagd wordt, maar in ieder geval kan je aantonen, dat ze in je bezit waren, plus het werkt waarschijnlijk iets sneller als je bepaalde papieren opnieuw moet aanvragen en uitlegd dat ze zoek geraakt zijn.

Succes  Johan

[quote author=BartIlse link=topic=9684.msg134782#msg134782 date=1237485558]

:x wij zijn nietzo blij  :x

onze pappieren zijn zoek geraakt en nu kunnen we weer aan de slag.
weer alles laten vertalen en opsturen daar woordt je niet vrolijk van.
anders hadden we al antwoord gehad.
[/quote]

Waarschijnlijk heeft de vertaler wel een kopie, hoef je ze alleen opnieuw op te vragen.Vaak nog gratis ook  :up:

Succes

:smile:
Marika

:up: nu gaat het wel erg snel hoor...
dinsdag onze huis in de verkoop gezet en vandaag verkocht.
dat is wel snelhe
nu eerst de papieren weer op sturen.
dan kunnen we mischien nog met de bouwvak in australie zitten  :up:

gr bart ilse en de kids

Wauw dat is helemaal geweldig!! Met deze huizenmarkt zo snel verkocht.. Je mag jezelf zeker gelukkig prijzen.
Heel veel plezier nu en ik hoop voor jullie dat jullie deze zomer nog lekker naar down under kunnen.

Wat een week, papieren zoekgeraakt en dan huis verkocht!  De weg naar Australie is 'full of ups and downs', maar huis verkopen is een hele grote 'up'  :up:  Hopelijk kunnen jullie snel weer alles opsturen.

Groetjes.
Susan

onze co heb onse nog een keer 28dagen geven voor onze papieren op testuren.
normaal wordt je weer onder aan de stapel gelegt daar zijn  we wel blij mee.
omdat we haar gebelt hebben dat is niet makkelijk omdat je midden in de nacht moet bellen,
maar ja je moeter wat voor over hebben he.
we hebben de papieren nu maar met een courier opgestuurt dan benne we zekeer van onze zaak.
maar ze vertelde als ze de papieren heb dan is het een kwestie van een paar dagen.
dan kunnen we de zaak afsluiten.
met aldi papieren want wachten in nooit makkelijk je hoop elke dag dat er weer mail is

gr bart ilse en de kids

Succes! Ik hoop dat 't deze keer wel goed gaat (dat alles aankomt) en dat jullie over een week of 2/3 zekerheid hebben. Fingers crossed!

:up: wij zijn zo blij omdat visa grant is na zoveel tegen slagen.
vandaag kregen we het verlosende JA woord nu kunnen we lekker onze ticket boeken.
dus queenland her we come...

gr bart ilse+ de kids :up:

Back