bart en ilse+de kids visa is grant

Veel geluk Bart en Ilse!
Geweldig dat het bijna zo ver is voor jullie.
Succes met de vliegreis
:plane:

Succes met de reis en met de kids zal het ongetwijfeld goedkomen! Er is genoeg te doen (en zien) in zo'n vliegtuig!

Hey Bart en Ilse,

Een hele goeie vlucht, kom vast goed met de kids. Wie weet treffen we elkaar een keer hier in Aussie.

Groetjes Sigrid

hallo allemaal bedank voor julli berichten..

de vliegreis is goed gegaan met de kids allen het eerste stuk naar singapore,
  was niet makkelijk de kinderen wouden niet slapen en we hadden net afscheid genomen.
  het 2 deel was vele malen makelijker het was vrij rustig in het vliegtuig iedereen sliep.
  de kinderen hebben het heledeel geslapen.
  nu eerst effen vakantie houden voor dat we weer wat gaan doen.

gr bart ilse en de kids 

Hoi Bart, Ilse en de Kids,
wat super dat jullie er nu echt zijn!
Succes met alles, en geniet van de vakantie

Welcome  :hi: to Australia!  Mooi dat de vluchten goed gingen.

Veel succes met alles regelen :up:

allemaal bedankt voor jullie berichten en steun.

we zijn nu een week in australie en het bevalt ons allemaal goed.
de kinderen helemaal met aldie ruimte om hun heen en voor ilse dat ze weer thuis is.
ik ben blij dat we deze beslising hebben genomen een jaar terug.
de mentelitijd van de australiers is zo anders dan die van de nederlanders een stuk gemoedelijker.
nu nog een paar dingen regelen en dan is dat ook allemaal weer gedaan en dan kunnen we rustig naar werk zoeken???
we hopen dat dat ook allemaal voorspoedig loopt wat je spaarpotje is ook zo leeg!!!!
het mooie van alles de laaste week is dat jasmin onze oudste het de heletijd over het vliegtuig heb,waneer gaan we weer naar singapore.
dat is toch wel leuk dat het vliegen indruk heb gemaakt.
bij deze wil ik jullie nog een keer bedanken voor jullie steun dat had ik wel nodig naar het afscheid nemen van mijn familie en vrienden......

gr bart ilse en de kids

Wat goed om te horen dat het jullie zo goed bevalt  :up:
In welke regio wonen jullie/ of gaan jullie wonen? Ben benieuwd omdat je zegt dat de mentaliteit zo fijn is van de Ozzie's...

[quote author=BartIlse link=topic=9684.msg144051#msg144051 date=1248691835]

bij deze wil ik jullie nog een keer bedanken voor jullie steun dat had ik wel nodi

[/quote]

Klinkt alsof je niet meer vaak op het forum zult schrijven? Hopelijk wel, want we willen natuurlijk wel horen hoe het leventje daar bevalt, werk zoeken etc etc

groetjes Ingrid

tuurlijk blijven we wel op dit forum ....
en we wonen in de peachester en daar blijven we ook wonen.
dat is het ouwe huis van ilse der ouders lekker rustig en genoeg land om te spellen voor de kids.
volgende week ga ik kijken voor werk????
dus dan horen jullie wel weer meer .

gr bart ilse ende kids

hallo allemaal we zitten hier nu alweer een maand wat gaat de tijd toch snel he.
het bevalt ons allemaal zo goed en de kinderen helemaal lekker in de tuin spelen of op het strand.
allen het werk is nog een probleem 2 solilicitie gedaan en geen antw ze zeggen dat ze je terug bellen en dan doen ze dat niet
lekker is dat zeg nu ga ik wel 2 dagen met mijn schoonvader mee maar ja ik wil wel wat voor vast hebben
lekker timmeren dat is wat ik wil hopelijk lukt dat ook wel als je maar hoop heb
mischien dat er mensen zijn die weten of er in de buurt van glass house wonen of er ergens werk is
alvast bedankt

gr bart ilse ende kids

Zelf overal achter aan bellen. Dat is echt het enige dat helpt. Niet te vaak, maar wel laten weten dat je nog altijd interesse hebt!

Succes met de banenjacht!

Het heeft mijn man 7 maanden geduurd eer hij een baan vond, blijven solliciteren is het enige wat je kan doen. Niet opgeven er komt echt wel wat. Voor mezelf was het na een sollicitatie raak. Sinds februari zijn wij beiden aan het werk en zijn nu nog steeds onder de pannen. Voor mijn man is het spannend, want zijn contract loop eind september af. Ik werk casual en in mijn bedrijf is er voorlopig werk zat. Ik zie wel op mijn werk dat er veel via kruiwagens gewerkt word. Er werken veel stelletjes of familie of vrienden binnen het bedrijf. Succes met zoeken en geniet ondertussen van de vrijheid en de vrijetijd die je nu hebt.

Groetjes Sigrid

hallo allemaal

ben een tijdje niet op het forum geweest omdat we problemen met het internet hadden.
ben altijd nog steeds bezig om werk te zoeken maar het valt niet mee.
heb nu al zo'n 20 bedrijven gebelt en ze zijn dan allemaal voorzien.
maar vooral deze tijd in de bouw wereld alles licht op zijn kont.
en mijn diploma's zijn niet geldig in qld dat is best wel bale
maar voor de rest gaat alles goed we wachten nog steeds op onze taxnr en op de spullen die we hebben opgestuurd
dat duurd best wel lang we hopen dat het voor einde van de maand er is
dan kan eindelijk het huis ingericht worden het is best wel kaal
gelukig hebben de kinderen daar niks van inde gaten en ze voellen zich al helemaal thus.

gr bart ilse ende kids

Hoi Bart, wat doe je in de bouw omdat je diploma niet geldig is in Qld? Electricien?
Klinkt niet goed zoals je het zegt, de bouw ligt op zijn gat.... heb ik nog niet zo gehoord, komt dat toch door de economische situatie?
Mijn vriend is tegelzetter maar we hopen toch redelijk makkelijk aan werk te komen.Maar goed, voor ons duurd het nog een jaar ofzo.
En eens gewoon binnen lopen bij een bedrijf , i.p.v bellen of brieven schrijven, heb je dat al geprobeerd?

Hoi even een reactie terug. :smile:

De diplomas die ik in Nederland gehaald heb waaronder de VCA zijn in australie niet geldig ik ben van beroep een timmerman en hier valt dat onder construction hiervoor moet je een White card behalen,daar ben ik druk mee bezig,ik hebben van horen en zeggen begrepen dat het werk in de bouw er wel degelijk is maar(zoals bij elke baan geld hier in australie)dat je net geluk moet hebben wil je in aanmerking komen(en dat je wel op veel dingen tegelijk moet soliciteeren)het is niet te vergelijken met nederland maar dat heb had ik ook niet verwacht.Ik ben uiteraad meerdere malen langst geweest op bedrijven ik sta bij 2 online uitzend buros ingeschreven en heb ook heel lang en vaak aan de telefoon gehangen,dus ik neem aan dat het hier niet aan ligt,wij geven het gewoon de tijd en ik weet zeker dat er wel iets op mijn pad komt.Bedankt voor jullie advies,tis van harte meegenomen.

Goetjes Bart

Back