Bastiaantjes go Down Under:GESLAAGD!!!

Hoi Eefje,

Om je vraag te beantwoorden;nee,ik weet het niet zeker,maar niks is zeker als je gaat emigreren.
Ik heb gelezen wat een kok moet kunnen(in Australie) en al die dingen ga ik leren op die opleiding,daarom denk ik dus dat het goed genoeg gaat zijn.
In het ergste geval kan ik niveau 3 erbij doen,dat is in 1 jaar te doen.
Ook al voldoe ik aan alle eisen,dat wil nog niet zeggen dat ik het visum daadwerkelijk zal krijgen maar ik ga er zeker m'n best voor doen.
Zijn jullie al wat wijzer geworden?
Waar woon je?
Ik denk dat ik wel weet waar je een banketbakkers opleiding kan doen,voor volwassenen.

Yeah!!!Kan eindelijk beginnen met het opbouwen van werkervaring(TRA :evil:)want ik ben aangenomen bij La Place wegrestaurant in Amsterdam!!
Ik word daar opgeleid en kan het vanaf sept.ook prima combineren met m'n koksopleiding.
Ook is het goed bereikbaar met de bus;kan hier voor de deur opstappen en na ong.40 min.ben ik in de Bijlmer(bedrijvenpark)en dan is het nog 5 min.lopen.
Heb er zin in,zal wel wennen zijn om na 2 jaar weer aan de slag te gaan.

Clair.

Super nieuws Clair  :up:

Alvast veel succes daar, moet lukken met jouw positieve instelling  :)

Groetjes,
Susan

Hey Clair,

Gefeliciteerd met je baan, hopenlijk heb je er een hele goede tijd en doe je veel ervaring op.

groetjes Mattanja

We gaan weer vliegen!!Maar...nog niet naar Australie maar naar Indonesie met kerst+jaarwisseling.
Mijn ouders verhuizen binnenkort naar Jakarta,ik heb ze 3 jaar niet gezien dus heb er onwijs zin in,ook heerlijk om weer in zo'n vette boeing te zitten! :-D

Weer een kleine stap vooruit;gisteren had ik een voortgangs toets voor mijn koksopleiding en ik mag door!
Volgend jaar mei/juni moet ik examen doen.
Overigens ben ik momenteel werkzaam bij Walibi World in Biddinghuizen(tot okt),een leuk voorproefje dus. :grin:

Clair,Leslie&Mercedes.

He Clair,

Dat zijn goede berichten. Zet hem op en grote klasse op de manier hoe je het aanpakt.
Zeer positief.

groeten Wim

Weer een berichtje van deze kant.Walibi sluit over 3 weken haar deuren dus het was tijd voor een nieuwe baan.Heb een gezellige maar zeer drukke tijd(mn hoog seizoen)achter de rug.
Afgelopen vrijdag ben ik aangenomen op Schiphol dus ik kan heerlijk in de stemming komen!! :lol:
Ik kom achter de douane,bij 1 vd foodcourts.Als mijn screening positief verloopt,kan ik 5 nov.beginnen.
Ben ook weer druk met school,ik moet juni volgend jaar examen doen maar dit diploma opent weer zoveel deuren.

Cheerio en iedereen veel succes toegewenst!Tot de volgende update.

Eerste deelcertificaat=binnen!!Had vandaag theorie+praktijkexamen.Ruim voldoende voor theorie en 8,6 voor praktijk.
Volgende week woensdag 2x theorie.
:Cooking:

Ik zie het al helemaal voor me...een forum-diner bij jouw in de zaak, op speciaal verzoek Oz stijl, gaat er vast wel is van komen!

Cheers!!Ben in elk geval geslaagd voor mn theorie.Aankomende woensdag laatste praktijk.
Hierna wil ik cursus restaurant bedrijf gaan doen.

Back