BBC2 : Australia with Simon Reeve

Dank is vooral aan de starter van dit draadje, anders had ik het echt niet geweten. Nu maar hopen dat deel 2 ook terug te zien zal zijn. ;-)

Heb ze nu alle drie gezien (Thanks, Afterbang!) Het was zeker de moeite waard. Bij sommige onderwerpen bekruipt je toch het gevoel "Is dit nu het Australië waar ik zo graag naar toe wil?" Bijvoorbeeld de motorclubs, overheidsbemoeienis, delfstoffenwinning etc. Maar als je dan op een afstand naar Nederland kijkt rijzen soortgelijke gevoelens. En Australië is nu eenmaal een groot land.

Zeker de moeite waard om te kijken dus!

Heb ze nu alle drie gezien (Thanks, Afterbang!) Het was zeker de moeite waard. Bij sommige onderwerpen bekruipt je toch het gevoel "Is dit nu het Australië waar ik zo graag naar toe wil?" Bijvoorbeeld de motorclubs, overheidsbemoeienis, delfstoffenwinning etc. Maar als je dan op een afstand naar Nederland kijkt rijzen soortgelijke gevoelens. En Australië is nu eenmaal een groot land.

Zeker de moeite waard om te kijken dus!
Dat was ook de reactie die wij hadden. Het is geen paradijs, maar stiekem wisten we dat ook wel. Elk land zal altijd zijn plussen en minnen hebben.

Thx voor de goede tip!! Hebben nu de 3 delen gekeken. Leuke documentaire ook omdat er dingen voorbij komen die je niet altijd in docu's over Australie ziet. De problemen met de Abbo's en de mijnen waren goed om te zien. Toch kan ik geen fan worden van Simon Reeve. Ondanks dat een echte aanrader.

downloaden is niet verboden in NL, alleen het uploaden, althans dat lees ik steeds in de krant...

downloaden is niet verboden in NL, alleen het uploaden, althans dat lees ik steeds in de krant...
Er is een gedoogbeleid voor downloaden. Officieel mag het dus niet, maar er wordt niet tegen opgetreden.

Back