Beatty Lodge, Perth

Hoi Marieke,

pluspunten van de Beatty Lodge:
- niet duur
- grote kamer met kast, bureau, stoel
- aardig, behulpzaam personeel
- erg rustig
- veilige plek voor waardevolle spullen (wij lieten elke ochtend onze laptop achter neerleggen en haalden hem 's avonds weer op)
- bus naar Scarborough beach vertrekt dichtbij.

Nadelen:
- naar het centrum is het te ver om te lopen. Wij liepen meestal naar het treinstation City West en namen vanaf daar de gratis trein naar het centrum. Maar ook dit was nog wel even wandelen.
- keuken is klein

Wij hebben het er goed naar onze zin gehad, maar je moet er niet heen voor de gezelligheid, want de meesten zijn vrij op zich zelf.

Ik vond Governor Robinson (North Bridge) veruit het beste hostel in Perth, maar waarschijnlijk ook wel een stukkie duurder. ....ze hebben een website.

Catkin: weet je zeker dat je VIER weken wilt boeken? Ik ben in Nederland al gaan kijken op realestate.com.au voor shared accomodatie en heb de eerste email contacten gelegd. Direct na aankomst een afspraak gemaakt (meerdere, ik had echt ruime keus tussen fantastische plekken) en had zo met ruim een week woonruimte. En ik woon daar nog steeds met veel plezier!!!

Ik zou niet voor 4 betalen, wellicht voor 2.......

In ieder geval succes, je hebt nu wel even iets anders aan je hoofd....

Henriette

Hey Marieke,

Het email adres is niet zo ingewikkeld: www.beattylodge.com.au !
Wij hadden voor 2 weken geboekt, en hebben vervolgens nog 2 nachtjes bijgeboekt tegen gereduceerd tarief! Is het de bedoeling dat Liam in een hostel blijft totdat jij aankomt, of gaat hij alvast op zoek naar iets zodat jij lekker in een huis aankomt? Als hijergens hulp bij nodig heeft straks moet je het maar laten weten!

groetjes Anneke

[quote author=henriette link=topic=7118.msg99570#msg99570 date=1190076969]

Catkin: weet je zeker dat je VIER weken wilt boeken? Ik ben in Nederland al gaan kijken op realestate.com.au voor shared accomodatie en heb de eerste email contacten gelegd. Direct na aankomst een afspraak gemaakt (meerdere, ik had echt ruime keus tussen fantastische plekken) en had zo met ruim een week woonruimte. En ik woon daar nog steeds met veel plezier!!!

Ik zou niet voor 4 betalen, wellicht voor 2.......

[/quote]

Ik heb al voor 4 geboekt. Nou ja, de kans dat ik mijn visum nu al krijg wordt toch kleiner, dus dan wordt het alleen maar een vakantie... Mocht ik, onverhoopt, mijn visum nog krijgen, dan zie ik tegen die tijd wel.

Liam kan eventueel een woning met een ierse neef en zijn vriendin delen,(die al geruime tijd in Perth wonen, maar nog steeds bij zn vriendin's moeder) maar dat hangt er dus vanaf of ze voor 11 nov zelf een woning gevonden hebben. Liam wil graag in/dichtbij Freemantle wonen en zal indien hij nog geen huis kan delen met zn neef en diens vriendin, noodgedwongen tijdelijk in een hostel zitten in maar ondertussen naar een betaalbare (!!!??) huurwoning zoeken. Hopelijk kan hij iets vinden voordat ik in Oz ben! Bedankt Anneke voor t aanbieden van jullie hulp, wie weet kan ie t gebruiken! Tenx!

Nee, Wilsil, ik bedoel echt de trein  :smile:
Moet er wel bijzeggen dat ik zo'n smartrider card heb, die je langs de poortjes zwiept. Als je die niet hebt, moet je geloof ik wel betalen.

Back