Bedden?!

Misschien een hele domme opmerking, maar zit er genoeg water in je waterbed???!!!

Ik heb ook een waterbed gekocht vanwege mijn rugklachten.  Zodra mijn man begint te klagen over last van zijn rug vul ik het met meer water op en weg zijn de klachten.
Wellicht de moeite waard om te proberen.  (ik zelf heb geen klachten van het waterbed en slaap heerlijk, zeker als ik het bed alleen heb :-D)

Sidonia
 
:sleep: :yawn: Gelukkig! Slaap ze inderdaad! :) Lekker hoor een goed bed........wij hebben ooit eens een half jaar (of langer??)  op een halfzacht luchtbed geslapen, niet aan te raden.

Geniet dus maar van het nieuwe bed!

Groetjes
Syl
 
Hoi Sidonia,

Did it, done that!! Ik vul de zakken inderdaad af en toe bij, maar 't mag niet baten  :-(.
Echt alle hoeveelheden water hebben al in zijn zak (van het waterbed dan he!  :oops: :oops:) gezeten.

Nee, we hebben eerst echt van alles geprobeerd, maar inmiddels hebben we het opgelost door een nieuw bed te kopen. Jammer van het waterbed, maar 't is niet anders.

Hgr, Jeanine
 
Nou, sneller dan verwacht, maar het waterbed is al verkocht :-D!!!! (via speurders - ook wel een topsite :up: - om van je overtollige troepjes enzo af te komen - maar dat terzijde).

Nu moeten we alleen nog een week of 8  :x :| wachten op het nieuwe bed!! Morgen halen we ff het logeerbed van Rob z'n ouders op (die zijn momenteel op vakantie, maar dat leggen we ze wel uit als ze weer terug zijn - of we zeggen niets en filmen stiekem hun gezichten als ze thuiskomen en het hele logeerbed missen :-D :-D :lol1: :lol1:!! 

Hgr, Jeanine
 
Back
Top