BEGUNSTIGDE + ADRES TRA

stephennathkids

New Member
Hallo,
Even vluchtig kunnen zoeken via de Search-knop maar ik vind nog niet echt duidelijkheid.
Dus vandaar nog even dit vraagje :
Wij vroegen gisteren bij de bank een internationale bankcheque aan. Daar moeten we de begunstigde en adres opgeven.
Maar is de begunstigde nu Trades Recognition Australia OF The collector of public money DEWR ?????
En welk adres kun je invullen op de cheque want volgens onze bank kan een postbusadres niet ?????
Graag even duidelijkheid van iemand die al een cheque opstuurde naar TRA.
Alvast bedankt.
Nath
 
Kun je het niet gewoon per creditcard betalen....?

Voor mijn assessment van IEAust kon dat wel namelijk, en ben je overal van af....gewoon ingevuld dus op het aanvraag formulier.

Gr. Sab
 
Wij hebben ook zo'n bankchecque opgestuurd en volgens mij was de begunstigde de TRA! Wel alweer even geleden, ik zal het eens opzoeken om zeker te zijn.
I'll keep you posted!

Sara
 
De begunstigde moet de TRA zijn en bij de opmerkingen kun de nog The collector.... zetten.
Zo hebben wij het gedaan en is goed gekomen.

Succes !!
 
@Sabien : Nee, het kan niet via creditcard.
@Sara en Bono : ok, dank je wel. Kijk je vooral nog eens voor het adres? Vulden jullie het postbusadres van Canberra in? Want volgens de bediende van de bank kan dit niet.
Grtjs,
Nath
 
1 oke , even voor de duidelijkheid :

de begunstigde is de Collector Of Money DEWR  :up:

Het is zo;
de tra behandeld de aanvraag maar behandeld niet de financien , dat doet dewr , (het ministery van financien), maar de tra moet wel kunnen zien dat je betaald hebt , vandaar de cheque aan dewr die bij de aanvraag moet
En via creditcard kan de tra niet zien of het betaald is. :|.

2. je hebt geen adres nodig van de begunstigde , had ik ook niet.
(als adres kunnen ze een willekeurige australische bank invullen)
Bij begunstigde hoeft alleen te staan Collector of public miney DEWR
Dat moet die bank wel kunnen regelen :-o

3 deze info heb ik van mijn emigratie adviseur dus die klopt wel!!

Succes met je cheque
 
@Damhooligan,
Bedankt voor de info! Kan het zijn dat ik bij austimeline.com je naam zag staan? Voor welk beroep ga jij?
In ieder geval ook veel sukses met je aanvraag!
Grtjs,
Nath
 
ja dat kan!!

Ik ga voor Autospuiter!

En de Tra had 2weken nodig om tot een positief oordeel te komen , ja je leest het goed 2weken 11 :lol: :lol:(exclusief de tijd die de post nodig had om aan te komen)

Ik ga nu voor mijn ielts op in januari

Jij ook suc6
 
Amai, dat was wel vlug hé! Goed voor jou!
Ook wij gaan in januari voor onze IELTS-test (in Brussel want wij zijn Belgen).
Grtjs,
Nath
 
(in Brussel want wij zijn Belgen).


Ja dat had ik al door , ik had jullie profile gelezen :|
Waar precies in belgie?
als ik vragen mag
:)
Groetjes johan
 
Ja dat mag je vragen. Wij wonen momenteel in Poperinge. Dat ligt in de Westhoek, provincie West-Vlaanderen. Heel dicht bij de Franse grens (wij staan in 5 min. in het buitenland!). Dit stadje is gekend als de hoppestad  :cheers:
en ook wel als de stad waar Dirk Frimout (eerste Belgische astronaut) geboren werd.

By the way: vandaag onze cheque mogen afhalen in de bank. Nu nog wachten op 1 werkreferentie (van huidige werkgever) en we kunnen alles opsturen naar TRA. Yes, yes, yes!
Morgen sturen we de aanvraag voor onze IELTS-test op.
Grtjs,
Nath
 
:roll:
Daar ben ikke ook weer

Zo te zien wonen jullie dus vlak bij de kust , gaan jullie in australie dan ook vlak bij de kust wonen?
Mijn ielts aanvraag  is ook sinds gisteren de deur uit , en nu maar afwachten :|

En succes met de TRA aanvraag.
 
Hoi Johan,
'k Hoop dat je beter nieuws krijgt i.v.m. je IELTS-aanvraag dan wij. Zaterdag de aanvraag aangetekend verstuurd en gisteren telefoon gekregen dat er geen plaats meer vrij is op 21 januari. Bah! :-( Onze tweede keuze 18 februari doen ze alleen de 'academic test' dus kunnen we dan ook niet gaan. :-( Kunnen nu pas op 25 maart! Dus maar hopen dat we er onmiddellijk door zijn want willen dolgraag in april onze visumaanvraag opsturen.

ALS we onze visum krijgen zouden wij graag in Werribee (Melbourne) gaan wonen. En jij?
Grtjs,
Nath
 
oef , dat klinkt niet echt hoopvol :cry: :cry:
maar nu hebben jullie wel tijd genoeg om engels te oefenen (positief denken)

Was brussel de enige in belgie?, hier in nederland kan ik kiezen uit utrecht en amsterdam

Mijn bedoeling is ook merlbourne , ik had wel goede ervaringen in brunswick, dus ik denk dat ik daar heen ga.

groetjes johan
 
Back
Top