bekenden in Geraldton?

Wij zijn 2 x tijdens onze rondreizen in Geraldton geweest (in 2002 en 2005).
Ik vond het wel een leuke plaats en kan me best voorstellen dat je daar wilt wonen. In ieder geval niet te kleine plaats. Er staan zeker leuke optrekjes om te wonen.
We zijn daar ook naar het locale museum geweest waar veel over de VOC schepen is terug te vinden en dus ook wel een stuk nederlandse geschiedenis.
Verder is alles natuurlijk afhankelijk van de werkgelegenheid. Kun je er werk vinden of niet?
Maar bovenal blijft het heel persoonlijk of je ergens wel of niet wil gaan wonen.
Ik wens Yoog in ieder geval veel succes toe in Geraldton.

Groet Gerrit
 
Hoi,

Wij zijn verleden jaar ook in Geraldton geweest, het ligt wel iets afgelegen maar is compleet self supportive, d.w.z. dat er alles is wat je nodig hebt qua scholen, werkgelegenheid en andere voorzieningen die je nodig hebt.En uiteraard net als bijna in heel Australia in de bouw is er altijd wel werk te vinden.En de grote haven waar veel mensen werken.
Het is er altijd iets warmer dan in b.v. Perth maar er waait bijna altijd een lekker verkoelende wind. De plaats heeft ook nog wel iets historisch en het voc museum is ook erg leuk.
Wat ons opviel was dat er een redelijk aantal aborigenals woont maar dat komt denk ik ook omdat er niet erg ver van Geraldton een echte aborigenal community is , dit niet negatief bedoelt hoor.In de andere plaatsen waar wij geweest zijn is W.A. hebben we ze minder gezien.
Volgens mij zit er nog iemand op het forum die er familie wonen heeft, en ik kan me even niet meer herinneren wij maar dat is wel te searchen denk ik

groetjes Manja :smile:
 
Hi Yoog

Zat net te denken aan jullie en dacht die vliegen bijna. Maar nu zie ik dat jullie al in Geraldton zijn als het goed is.
Hopelijk een goede reis gehad en leuke dagen in Perth.
In ieder geval welkom in WA :up:
 
Back
Top