Belair succes nu op naar erwten soep met rookworst !!!!

wil

New Member
:grin:Hallo allemaal, na de leuke middag in Belair park waar we ons reuze geamuseerd hebben, lijkt het ons leuk om weer eens samen te komen. Wat dachten jullie er van om op 17 Augustus naar de Nederlandse club te gaan.  Het is "Family dag" (gratis entree) er komen veel nederlanders, kinderen van harte welkom. Er is een winkeltje waar je allerlei lekkere spulletjes kunt kopen uit Nederland, zoals vlokken, appelstroop, drop, kaas etc.
Natuurlijk ook rookworst, broodje haring en misschien is er wel erwtensoup.
Als we weten hoeveel er van jullie willen komen krijgen we een eigen XPdite tafel en kunnen we gezellig bijkletsen onder het genot van een drankje en bitterballen. We hopen op veel reacties  :up:
Wil & Sylvia
 
[quote author=wil link=topic=9049.msg121161#msg121161 date=1215758552]


Als we weten hoeveel er van jullie willen komen krijgen we een eigen XPdite tafel en kunnen we gezellig bijkletsen onder het genot van een drankje en bitterballen. We hopen op veel reacties  :up:
Wil & Sylvia
[/quote]

Lijkt ons leuk, dus wij hebben het in onze agenda gezet: Sunburnt, manlief & kind van bijna 3. Goed dat jullie dit "organiseren". We horen dan tzt nog wel waar en hoe laat?

Groetjes
Sunburnt
 
  :roll:Stom, Stom adres vergeten.

The Dutch Club
21 Greenfields Drive
Greenfield

Het is op de hoek van Salisbury Highway en Greenfields Drive.
Kom je met de trein? Uitstappen bij Mawson interchange. Het is ongeveer 8 minuten lopen.
Het begint om 12.00 tot 17.30. Ik ben er om 12.00, Jullie allemaal ook?
groet Wil
 
Martin en Francine,
Hastikke leuk als jullie komen

SYLVIA EN IK GAAN EEN TAFEL BOEKEN.
DUS KOMEN ALLEMAAL VANAF 12.00

GROET SYLVIA EN WIL
 
Hoi Martina Francine en kinderen,

Leuk dat jullie willen komen  :smile:
Iedereen is van harte welkom  :up:


We zien jullie dan Zondag 17-08 rond 12.00
Gezellig  :up:
 
Dat klinkt goed - zet ons ook maar op de lijst! We komen met z'n vieren: Priz, Maak, Arwen en Sterre.
Ik weet niet wie dit draadje de duim naar beneden heeft gegeven, maar ik draai 'm maar even om... :wink:

Leuk - de Hollandse club onveilig maken...

Trouwens, waar ik wel heel benieuwd naar ben: hebben ze daar ook frikandellen?

Groetjes,
Maak.
 
Er zijn broodjes kroket, fricandellen speciaal, bitterballen, haring,zuurkool met worst, broodjes jonge , oude en leidse kaas. Ze hebben ook altijd een soep. misschien erwten bruine bonen of tomatensoep met balletjes.
 
[pre][size=10pt][size=10pt][size=10pt]Leuk al die reacties !!
[pre][/pre]
Gezellig  :up:
[/size][/size][/size]
 
[quote author=prizmaak link=topic=9049.msg121325#msg121325 date=1215948798]
Dat klinkt goed - zet ons ook maar op de lijst! We komen met z'n vieren: Priz, Maak, Arwen en Sterre.
Ik weet niet wie dit draadje de duim naar beneden heeft gegeven, maar ik draai 'm maar even om... :wink:



Ik dacht echt dat ik gekozen had voor de Thumbs UP en nu weet ik niet hoe ik het kan veranderen !?!?
Graag Maak als jij het weet, thanks  :smile:
 
Hi Sil - Missschien heb je na het kiezen van de Thumbs up nog gescrolled met je muiswiel...en is 'ie daardoor op de thumbs down terechtgekomen. Je kan altijd je eigen posts editen...inclusief titel en icoontjes. Maar ik vermoed dat alleen de TS (Topic Starter) het icoontje van het draadje kan veranderen. Was jij dat of was Wil dat? Succes!
 
Hallo allemaal,

Ik ben wel benieuwd naar die Nederlandse club en we vind het altijd leuk nieuwe mensen te leren kennen...dus count us in. Ik heb wel zin in een echte kroket. We kwamen in Melbourne dit weekend ook ineens bij een pannekoeken tent uit  :p....hoewel pannekoek met spek werkt in Nederland toch heel anders ;-).

Groetjes Femke en Casper
 
Kom hier niet zo vaak meer maar dit is toch weer een leuke oproep, met z'n allen naar de Ned. Club! Leuk! Zijn laatste keer geweest en het was wel erg rustig en weinig enerverend voor een 5-jarige... 17 augustus staat genoteerd.
 
Hallo Hallo  :smile:

Harstikke leuk weer twee reacties! Super !!!
Ik verheug me er ook op  :up:
Gezelligheid en veel lachende kinderen.  :grin:
[gl[shadow=red,left][/shadow]
 
Back
Top