Belair succes nu op naar erwten soep met rookworst !!!!

Hey!

Na een lange periode van druk  :computer: druk  :crazy: druk :plane: (baan in NL opzeggen, verhuizing naar hier, huis zoeken, starten met werk enzo...) ben ik ff niet op t forum geweest....en wat zie ik... helaas, weer een xpdite uitje gemist.... JAMMERRRRR.... net te laat.

Wat het leuk?

Volgende keer ben ik er weer bij hoor!  :blush: Ik zal voortaan het forum SA in de gaten houden!

Greetz,
Aussiegirl (Jacinta)
(was ook op de xpdite barbie in Hahndorf, 30 nov 2007, samen met Aussieboy, Koos)
 
Alweer een maand om, a.s. zondag is het weer familiedag bij de Nederlandse Club. Nog mensen die plannen hebben om (weer) te gaan? Wij hebben ons laten verleiden tot loodjes kopen vorige keer dus ik denk dat we wel even gaan. Heb alleen geen zin om binnen te zitten met mooi weer!
 
Hoi allen,

Bestaat die Hollandse club nog?
Als dat zo is geef ik dat aan onze dochter door die in Christies Downs woont.
Wanneer zijn er bijeenkomsten?
En met wie moet ze e.v.t. in contact gaan
Komen er ook jonge mensen rond de 20 á 30 jaar ?

Groetjes
Ton en Lizzy
 
Hi Ton!

Het is ergens in het noorden van Adelaide volgens mij, in de buurt van Mawson Lakes. Ik ben er zelf nog niet geweest maar vrienden van mij zijn op de Sinterklaas viering geweest. Die vonden het een beetje ouwbollig, maar ik heb ook andere verhalen gehoord. En zo te lezen in dit topic gaan er dus ook 20-ers en 30-ers naar toe.

Er is vast wel iemand die het exacte adres weet.

Groetjes, Jacinta  :up:
 
De Dutch club bestaat inderdaad nog. Ze hebben het afgelopen jaar de zaak aardig verbouwd. Ik weet niet of ze in de tussentijd gesloten zijn geweest.

Bij toeval vond ik de volgende website, welke het adres van de dutch club en ook een link naar googlemaps heeft.
http://www.dutchclub.com.au/
 
Back
Top