Belangrijk nieuws; paspoort vernieuwing!

iedere 5 jaar een trippie naar sydney :p

en dat vanuit Broom :eek:


Validity period of passport:

Since March 2014 new passports, applied for by adults, will have a validity of 10 years, so that they don’t need to be renewed every 5 years. The validity of passports issued to persons younger than 18 will remain 5 years.
 
Validity period of passport:

Since March 2014 new passports, applied for by adults, will have a validity of 10 years, so that they don’t need to be renewed every 5 years. The validity of passports issued to persons younger than 18 will remain 5 years.

Multitasking is not my best side as a organism from mars instead of venus, I should have done this at home and not at work ;)
 
Ook als je in NL een nieuw paspoort aanvraagt is deze voortaan 10 jaar geldig ipv 5 jaar.
 
Ook als je in NL een nieuw paspoort aanvraagt is deze voortaan 10 jaar geldig ipv 5 jaar

Moet helaas bekennen dat ik vaak op het laatste moment erachter kom dat mijn paspoort aan het verlopen is als ik op reis ga. Ow ps: ik vergeet vaak mijn tandenborstel! Gelukkig is dat artikel in het buitenland ook te fixen ;)

# handig dat het 10 jaar geworden is!
 
jakkie..
Gewoon je Nederlandse paspoort vervangen voor je hierheen komt. Dan zit je voorlopig veilig.
 
Thanks for sharing! Brengt me er ook bij om op de to-do list te zetten dat we ons paspoort nog moeten verlegen voor augustus :)
 
Afgelopen maand nieuw paspoort aangevraagd vanwege deze reden. Was nog anderhalf jaar geldig.
 
Even een vraagje over de stickervisum in je NL paspoort:

Het paspoort van mijn vrouw verloopt volgende maand, nu zit een visumsticker in.
Wat moet er gebeuren als we volgende maand een nieuw paspoort hebben voor haar waar geen visumsticker inzit?
Moet je deze weer vernieuwen of kun je gewoon je oude paspoort laten zien als je Australie binnen reist?

Groeten Steve:)
 
Je kan het oude paspoort laten zien of even een formuliertje invullen om de autoriteiten te informeren dat je een nieuw paspoort hebt. Je krijgt geen nieuwe sticker, het is nu allemaal geautomatiseerd.
 
Back
Top