Belangrijk??

stephennathkids

New Member
Bij het invullen van de visumaanvraag 47SK moest je invullen welk bedrag je mee zou nemen naar Australië. Nu blijkt in ons geval dat dit bedrag veel hoger zal zijn dan aangegeven. Zouden wij dit best melden aan Dimia of is dit niet echt belangrijk?
Grtjs,
Nath
 
Als het al belangrijk zou zijn, dan is een hoger bedrag alleen maar gunstig lijkt me. Maar ik geloof ook niet dat het echt belangrijk is. Verder sluit ik me aan bij Henriette, altijd lekker om meer mee te nemen dan verwacht ;-)
Peter
 
Ik heb bij mijn visumaanvraag ook aan moeten geven hoe veel geld ik mee zou nemen. Volgens mij gebruiken ze die informatie alleen als indicatie om te kijken of je je de eerste paar weken/maanden als je nog geen werk hebt kunt redden.
 
Hoi Nath

Het kan volgens mij alleen maar in je voordeel werken. Ik weet bv dat als je naar Canada wilt emigreren je als gezin bestaande uit 4 personen iets van 18000 can dollar moet meenemen terwijl je als je met zijn tween bent maar 11000 dollar hoeft te bezitten( dit is overigens een vereiste als je naar Canada wilt emigreren). Ik denk niet dat het echt van invloed kan zijn op je een emigratie aanvraag (Australie), maar ik zou het voor de zekerheid gewoon melden, het kan alleen maar in je voordeel werken.

Cheers Sander :up:
 
[quote author=Lost link=topic=5491.msg69146#msg69146 date=1156670729]
Ik heb bij mijn visumaanvraag ook aan moeten geven hoe veel geld ik mee zou nemen. Volgens mij gebruiken ze die informatie alleen als indicatie om te kijken of je je de eerste paar weken/maanden als je nog geen werk hebt kunt redden.
[/quote]

DIMA stelt niet zo maar vragen waar ze niks aan hebben..
Daar is zwaar over vergadert anders staat deze vraag niet in de 47SK vermeld.
En net wat LOST al vertelde, iedereen kan wat tegenslagen krijgen waar je zelf niks aan kunt doen.....maar dan willen ze zien dat je genoeg achter de hand hebt om het te kunnen redden tot een bepaalde tijd en je ouders bellen voor geld of op vrienden teren als rede zullen ze niet accepteren.

En op straat gaan leven al helemaal niet, dus kort gezegd zul je toch wel wat geld mee moeten kunnen nemen en wat de limiet is, is voor iemand een weet maar voor mij een vraag... :)

Cheers,

Jack :evil:
 
Bedankt voor de reakties.
Het eerste bedrag dat we invulden zou inderdaad al genoeg zijn om ons gezin van 5 een jaar of twee uit de nood te helpen indien nodig.
Maar overweeg om toch het nieuwe bedrag te melden... misschien ze ons dan nog liever komen?? :lol:
Grtjs,
Nath
 
Ik heb deze vraag ook gesteld aan het bureau wat ons helpt.
Het is idd wat Lost al schreef.
Het is alleen om te zien of je jezelf de eerste periode in je levensbehoefte kan voorzien.

Groeten, Wilco
 
[quote author=stephennathkids link=topic=5491.msg69170#msg69170 date=1156682774]
Maar overweeg om toch het nieuwe bedrag te melden... misschien ze ons dan nog liever komen?? :lol:
Grtjs,Nath[/quote]

Vind ik ook, alles naar voren brengen zoals het is dan zien zij ook dat je niks verbergt en eerlijk bent. Puntje op de i is zeer belangrijk....
En dat bedrag Nath, misschien leggen ze je wel bovenop de stapel ..... :-D :up:

Jack :evil:
 
Back
Top