Belgen in Australia (NL ook welkom :) )

Mon

New Member
Hallo allemaal....

Zoals sommigen onder jullie al wel weten ben ik bezig met mijn fiancée visa - heb op 18.11.2005 een afspraak in Berlijn (spannend). Als alles goed gaat, vertrek ik ergens begin januari naar Sydney, eindelijk terug bij mijne schat! Om het Belgie gevoel nog even te laten doorgaan en mijn vlaams wat te kunnen gebruiken zou het leuk zijn wat Belgen te ontmoeten, in Sydney, of ergens in de buurt. Ik en Kristopher gaan in Sydney wonen, maar zijn ouders en e rest van de familie zijn nog in de buurt van Newcastle!! Dit is niet enkel een oproep voor de Belgen onder ons... Nederlanders zijn welkom ook!
Hoop op een reactietje!

Mon
 
Binnenkort zijn Hans en ik twee belgen in Oz! Maar helaas niet in NSW.....wel in NT! In ieder geval veel plezier daar!  :-D

Groetjes,
Sara
 
veel plezier in NT!!!!!!! mochten jullie eens afzakken naar Sydney.... laat het weten  :)


groetjes Mon
 
Hallo,
Wij zitten nu nog in miezerig Belgie  :loudcry: :cloud: :freezing: :depressed:
Maar hopen binnen 1à 1,5 j in het zonnige Brisbane te zitten .
Misschien tot daar ?
Groeten en veel succes ,Katja
 
in het miezerige Belgie...daar zit ik nu ook nog (Turnhout), moet op 18 november naar Berlijn - spannend - hoop echt wel dat ik het visa krijg. Normaal gezien vertrek ik na de feestdagen... zo snel het kan....

groetjes Mon  :lol:
 
Back
Top