Belgen? Waar zitten ze?

Thom

New Member
Hallo iedereen,

Ben al een poosje lid van deze, toch wel hele goeie site, MAAR...zijn er nog andere belgen aanwezig met verhuis plannen? Ik had graag wat communicatie met julllie (als jullie bestaan) willen hebben. Info uitwisselen over die zaken die niet in nederland gelden ofzo.

Ik zou ook iedereen even willen melden dat ik voor 2 maanden naar Sydney-east coast ga. Mijn broer bezoeken en eigenlijk ook de eerste stappen in het proces voor te bereiden. Ik mis de 2 jaar werk ervaring dus moet toch nog wachetn met indienen.
Ik vertrek 28 juni tot eind augustus. Dit zal mijn tweede 2 maanden zijn in het land van OZ.

salut,

thom
 
Hoi Thom,

Welkom op het forum.
Er zijn hier inderdaad een aantal Beligische leden, maar de regels zijn niet afhankelijk van het land van herkomst, maar van het land waar je naar toe gaat. Veel verschillen zul je dus niet hebben.

Succes met je zoektocht.
 
Thom vraagt zich af waar de Belgen zijn :thinking: Hmmm, Belgen......... :thinking: Ehm, waar zitten die ook al weer.........:thinking: Ah, kom op nou........:thinking: Belgen, tja.....waar toch ook al weer :thinking:  :wall: Ik weet het, ik weet het........het ligt op het puntje van de tong....:thinking:.......Ik denk dat ik het heb :thinking: Ze zijn wel wat lastig te vinden....  Ja, ik denk dat ik het zeker weet..


:thankyou: :thankyou: :thankyou: :thankyou:
België! Ja, daar zitten ze!
 
Back
Top