beschrijving opleiding heao acc.

Tonnie

New Member
Hallo,

Ook ik ben nu bezig met alle benodigde informatie te vergaren om vervolgens alles te laten assessen, ik heb echter een probleem. Het orgaan dat de beoordeling van de door mij genoten opleiding uitvoert vraagt om een (uitgebreide) beschrijving van de vakken die ik gevolgd heb en hoe het lesprogramma eruit ziet.
Het probleem is nu dat mijn eigen onderwijsinstelling mij niet kan helpen aan een uitgebreide omschrijving van de heao Accountancy RA, en dat ze me ook niet kunnen doorverwijzen.
Weet iemand waar ik wel terecht zou kunnen, en heeft iemand van jullie enig idee hoe uitgebreid een dergelijke beschrijving moet zijn, hoe gedetailleerd een opleiding en daarbij horende vakken omschreven moeten worden??? B.v.d.

Groeten,

Ton
 
Hoi Tonnie,

De CPA die jij bedoelt is inderdaad niet mals en vraagt een uitgebreide omschrijving!
Er zijn echter hier op het forum een aantal mensen die dit traject doorlopen hebben en je vast wel aan informatie willen helpen. Stuur maar eens een pm naar medeforumleden Eric en Marjon!!

Je kunt voor meer vragen ook wel bij ons terecht maar wij zitten er ook nog midden in en weten nog niet alles.

Gr Wilbert en Margo
 
Back
Top