Betalen voor inrichten site/blog?

Zou je een klein bedrag willen betalen om je site/blog in te richten?

  • Ja

    Votes: 4 19.0%
  • Nee

    Votes: 15 71.4%
  • Misschien

    Votes: 2 9.5%

  • Total voters
    21

clair

New Member
Mijn moeder doet dit graag en vroeg zich af of mensen hiervoor evt wilden betalen,als je er geen zin/tijd voor hebt.
 
Oww, mijn motoriek is niet al te best  :grin:
Heb op ja gestemd, maar bedoelde nee, sorry!

Ook ik vind het veul ste leuk om het zelf te doen  :lol:
 
Zelf doen is leuker.
En als je een blog wilt bijhouden, kan je dat volgens mij alleen maar zelf doen.

Bart
 
Interesant,op een ander forum zijn meer mensen die het juist wel overwegen>grappig!
Ik doe zelf af en toe een blog op hyves maar ik heb er nog 1,en die heeft mijn moeder gedaan omdat ik er geen tijd/zin in had.
 
Ik zou het ook zelf doen. Er zijn genoeg 'standaard' blogs die je makkelijk zelf aan kunt passen en in kunt vullen. Ik vind het zelf ook altijd leuk werk. Als ik nu de foto's eerst moet uploaden om naar iemand toe te moeten mailen die het erop gaat zetten of dat ik ze gelijk zelf upload maakt dus ook geen enkel verschil.
 
Ook ik blijf liever zelf prutsen (met een beetje hulp van mijn eigen systeembeheerder  :wink:)

Sacha
 
Liever zelf inderdaad. Het grootste deel van het werk is uiteindelijk toch om de tekst(en), foto's etc te maken en dat doe je toch zelf .... tenzij je moeder helderziend is misschien? ;-) ;-)
 
Clair,

ik zie in je profiel dat je zelf nog geen blog hebt, dat zou toch de beste reclame zijn voor je moeder als je zelf kan laten zien wat ze kan  :up:

Groeten,
Johan
 
Ik begreep je dus verkeerd... Je hebt, via internet gratis blogs (volgestopt met irritante reclame) en je hebt programma's waar je een eigen website mee kan maken en waarbij je betaald voor de hosting. Ik dacht dat je dat bedoelde :) Heb daar dus op ja gestemd, maar ik zou nee stemmen op wat je werkelijk bedoelde. Alleen jij weet toch goed wat je wilt vertellen lijkt me.
 
OT: Annemiek, zit er bij mijn weblog irritante reclame bij? Ik heb alrtijd gedacht van niet? (en het is toch echt gratis hoor ;-)
 
Nu ben ik ook een beetje aan het frobelen met een weblog ( blogger.com )
Iedereen roept dat het zo makkelijk is, en het gaat me ook wel redelijk af, maar ik ben echt een computer nerd hoor  :|
Hoe krijg ik b.v een klok met de tijd van Brisbane en NL in beeld, of ( nog leuker ) een weerberichtje van Australie ( Brisbane? )
Ik zie deze bij jullie blogs, dus hoe doen jullie dat op blogspot.com?
 
[quote author=skippie link=topic=9875.msg136447#msg136447 date=1239285695]
Nu ben ik ook een beetje aan het frobelen met een weblog ( blogger.com )
Iedereen roept dat het zo makkelijk is, en het gaat me ook wel redelijk af, maar ik ben echt een computer nerd hoor  :|
Hoe krijg ik b.v een klok met de tijd van Brisbane en NL in beeld, of ( nog leuker ) een weerberichtje van Australie ( Brisbane? )
Ik zie deze bij jullie blogs, dus hoe doen jullie dat op blogspot.com?
[/quote]

Je hebt veel sites waar dit soort gadgets opstaan. Kan je een stukje code kopieren en dat op je blog zetten.
Zoals deze bijvoorbeeld:
http://www.worldtimeserver.com/clocks/wtsclock024.aspx

Dat vraagt meestal toch wel enige kennis of handigheid met een pc  :smile:
 
Skippie, als je in Blogger naar 'Layout' gaat, is er een mogelijkheid om Gadgets te importeren. Zoals al aangegeven moet je dan een stukje code plakken. Het hangt van je template af waar je dat kan doen. 

Ik raad je aan om een oefenblog te maken zodat je daar wat kan oefenen.
Wat is het adres van je weblog?

Maar om even terug te komen op de vraag of je er geld voor zou willen betalen?
Het is supermakkelijk om een Blog te maken en regelmatig berichten te plaatsen. Ik kan me niet voorstellen dat je daar iemand voor zou willen betalen. Het wordt echter een ander verhaal als je de layout wilt gaan veranderen en allerlei gadgets wilt importeren. Daar heb je misschien niet de tijd of handigheid voor. Ik kan me dus voorstellen dat je daar dan iemand voor wilt betalen: voor de eerste opzet dus.

Joep (www.duyfken.blogspot.com en www.tukkeroos.net, helemaal zonder reclame :up:)
 
Ik had een web-log (web-log.nl) en daar zat bovenin zo'n irritante banner die je blijkbaar met een of andere code wel weg kon krijgen, maar dat krijg ik allemaal niet voor elkaar. Ik kan dat allemaal niet joh ;) Vind iWeb echt ideaal!!
Heb nu wel samen met Mark een website vanaf scratch gemaakt (Photoshop, HTML en Typo3) en dat werkt nog beter :) Ik kan het HTML en programmeer gedeelte zelf niet, maar daar is Mark weer heel goed in :)
 
Back
Top