Bevestiging visumaanvraag??

PBee

New Member
He hallo weet iemand mij te vertellen wanneer en of dat je bericht krijgt als ze je visumaanvraag binnen hebben??
Ik heb hem 30 Juli aangetekend vertstuurd en nog niets gehoord, Iemand  meer ervaring met aangetekend versturen??
Bedankt,  :cool:
 
Wat ik gezien heb is dat je pas een bevestiging krijgt na ongeveer 1,5 maand.
Veel mensen kiezen er daarom voor om de aanvraag per koerier te versturen, in dit geval weet je tenminste zekere dat het is aangekomen. Een zending aangetekend versturen kun je namelijk niet te volgen via track en trace.

Succes
 
Aangetekend versturen via tpg wil zeggen dat je nooit meer iets hoort! tenzij je een navraag laat doen en dan duurde het bij mij ongeveer 3 maanden voordat ik iets hoorde.

Verder als ik de mail van DIAC goed begrijp zijn ze bij 16-07-07 aangeland wat betreft het versturen van ontvangstbevestigingen.

Stuur anders maar een lege mail naar aspc.processing@immi.gov.au  dan krijg je automatisch mail terug met de actuele stand van zaken.
 
[quote author=tweety link=topic=7583.msg98359#msg98359 date=1188725266]
Veel mensen kiezen er daarom voor om de aanvraag per koerier te versturen, in dit geval weet je tenminste zekere dat het is aangekomen.
[/quote]

Ik heb hem met handtekening retour verzonden (1 euro duurder); werkt ook:
aangetekend-ontvangen.jpg


Ik heb hem 21 nov verzonden; 27 nov is hij aangekomen en 16 jan kreeg ik een acknowledgment of receipt. Dus het duurt waarschijnlijk nog even voordat jullie wat horen...

Je kan ook even in mijn austimeline profiel kijken; dat geeft wat beter inzicht in de timelines...
 
Back
Top