BEWEGEN IS BELANGRIJK TIJDENS LANGE VLUCHTEN!

:lmao:  Wow, talking about puns! :-D  :humble:

Bij de weg, bij Quantas waren ze er al aan begonnen. Was ze nou maar met dít argument op de proppen gekomen....! "Nee, maar ik deed het alleen maar omdat ik bang was dat hij een DVT zou krijgen..."
 
[quote author=Eerainuh link=topic=6838.msg86521#msg86521 date=1175998219]
Was ze nou maar met dít argument op de proppen gekomen....!
[/quote]

Ben blij dat we weer on topic zijn: bedoel je bloedproppen? (als we dan toch bezig zijn....)
 
Nou, zoals je weet weet ik helaas alles van bloedproppen. Het is natuurlijk ook zo, dat er mensen rondlopen met bloedstollingsafwijkingen waarvan ze geen weet hebben. Die zijn zonder meer meer vatbaar voor het DVT-probleem. Zo zijn er mensen die weten dat ze in die risico-groep vallen, maar nog geen stollings-episode hebben gehad, en die slikken aspirine wanneer ze een lange vlucht maken. Wel een dag of 4-5 voor de vlucht daarmee beginnen.

Maar ja, er zijn hoopjes mensen die zich van geen 'kwaad' bewust zijn. Dat zijn de mensen die onverhoeds door het probleem overvallen worden, zoals jijzelf. En ik, zei de gek. Pas dán wordt er naar een mogelijke oorzaak gekeken.

Nou is het natuurlijk gekkenwerk om ieder mens op alle mogelijke afwijkingen te checken, en daarom doen we er beter aan onze oefeningen te doen in het vliegtuig.

Hou ons op de hoogte hoe je vaart, meid! Ben benieuwd waar ze bij jou nog naar gaan zoeken.

In elk geval; een gewaarschuwd mens telt voor twee. Helaas maar waar.

Irene.
 
Back
Top