bewijs relatie versturen

mariekske

New Member
Hallllloooooo, wie weet het antwoord op mijn vraag???
Ik wil meeliften op mijn partner's visum (skilled independent 136) en wij willen ZOVEEL mogelijk "bewijs"van onze RELATIE meesturen naar DIMIA om onze kans zo optimaal mogelijk te maken. Ik weet ook al precies WAT voor bewijzen.
Mijn vraag is nu of dat we alle digitale foto's van ons samen en onze vrienden en familie die er ook bij staan op cd kunnen zetten met bijhorende tekst en zo opsturen, of bijv deze "forwarden"via de e-mail. Of is het juist van belang dat je de foto's uitgeprint opstuurt???
Ben heel erg benieuwd naar mensen met de zelfde ervaringen. Liam en ik willen zoveel mogelijk bewijs meesturen en wat betreft foto's zou t erg handig zijn om deze niet te hoeven afdrukken en allemaal op te sturen. Liam en ik hebben NIET samengewoond, zijn wel sinds januari 2005 samen, en hebben 9 maanden samen gereisd in zijn busje in Oz :humble: :humble: :humble:. Wie weet het antwoord?
 
Hi Mariekske,

Juist om dit te voorkomen (plunderen van fotoboeken etc) zijn wij getrouwd, dus ik kan je niet helpen...

Sorry,
Lela
 
Nee sorry. Hiermee kan ik je helaas niet helpen. Zou toch denken dat meer mensen hiermee zitten.
 
Zover ik weet willen ze liever geen digitale bestanden.

Wij hebben 4 A4 vellen uitgeprint met collages van foto's door de jaren heen. (in totaal zullen dat zo'n 80 foto's zijn geweest).
 
Hoi, ik ben in Januari met al mijn bewijs naar Berlijn geweest, en kreeg vantevoren het verzoek om foto's uit te printen, en daarbij de datum te schrijven, en wie er op de foto staat en wat de gelegenheid was..
Ze hebben in Berlijn mijn foto's gehouden..(dat was voor pros. marriage visa)

Nu ik voor Spouse visa bezig was ,heb ik alles afgegeven op kantoor in Canberra, foto's ,maar ook meer bewijs(omdat ze daar om vroegen) zoals kaartjes voor onze bruiloft enzo, maar ik had er een briefje bij gedaan met het vriendelijke  :evil: verzoek om alles terug te krijgen, omdat het emotionele waarde heeft, en omdat de rest al in Berlijn ligt. De dame aan de balie had meteen door dat we niet te blij waren met al het "gezeur" om onze persoonlijke spullen, dus ze heeft alles bekeken, aangevinkt op haar formulieren, en ik kon de kaartjes meteen weer mee naar huis nemen, en ik krijg de foto's ook teruggestuurd..

groetjes Lin
 
He bedankt! ga dus eens proberen een aantal foto's uit te printen met data, namen en occasion erbij...
Als er NOG meer mensen zijn met zelfde ervaring...: la-ma horen!
 
Back
Top