Bewijs van goeg gedrag en zeden en medical in Begië

Yes my dear,

Als ik het goed heb... een voorbeeldje.
Stel dat je gedronken hebt en je rijdt naar huis.
Onderweg politie en die houd je aan.
(effe nog een beetje opvoeren).... je ontvlucht de politie en na 6 brievenbussen uit de grond gereden te hebben stopje toch maar.

Je wilt naar Australia maar Australia is hier niet blij mee met dat gedrag uit je verleden.
Je gaat enkele jaartjes in Belgie wonen want dan heb je dus allleen een VOG nodig uit Belgie...

Helaas, daarom uit alle landen waar je gewoond hebt.
Hoeveel jaar ze terug gaan weet ik niet maar ik denk alle landen uit je verleden een VOG.

Cheers,

Jack :evil:

ps; mooi example ...isn't it, komt Reentje misschien bekend voor maar dan zonder politie maar wel met die brievenbussen in Queensland :grin:

Hoe vraag je die VOG dan aan in Belgie? Dacht dat ik gewoon langs de politie moest voor een bewijs van goed gedrag en zeden...

Groetjes,
T

[quote author=Luuk link=topic=6371.msg115001#msg115001 date=1206974261]
Hoe ben jij dan ooit binnen gekomen Jack?
[/quote]

Ben meegelift op mijn meisje ..vriend. :up:

Hoi Teekay

Als je man de laatste 10 jaar nog in Nederland heeft gewoond dan moet hij daar ook een VOG aanvragen.

Dit geldt overigens niet alleen voor wonen ook als je langer dan een jaar ergens op vakantie bent geweest moet je ook van dat land een VOG hebben. Wij gingen hier in de fout, we waren de afgelopen 10 jaar langer dan een jaar in AUstralie geweest ook al was het niet achter elkaar en woonden we hier toch echt niet, moesten we al nog er ééntje aanvragen in Australie.

Succes :up:

Ja Jan,

Ook hier krijg je een strafblad ook al ben je toerist.
Had er zelf ook nooit aan gedacht..

Cheers,

Ja Jack , en toch zijn we binnen gekomen, ondanks dat we nogal eens rechts reden in het begin als toerist :grin:
En ooit ben ik eens aangehouden omdat ik links af ging op mijn fiets door rood , dit mag hier nog niet, lief lachen naar meneer de agent voorkwam dat ik een bon kon kreeg. :smile:

[quote author=Jack link=topic=6371.msg115032#msg115032 date=1206998640]
[quote author=Luuk link=topic=6371.msg115001#msg115001 date=1206974261]
Hoe ben jij dan ooit binnen gekomen Jack?
[/quote]

Ben meegelift op mijn meisje ..vriend. :up:

[/quote]

En ze heeft nog last van haar rug.. ?  :shock:

Hoi,

@Tinneke: ik weet heb onze Belgische VOG's aangevraagd zoals vermeld staat op de Form 47P (p.3):
Relevant document: Uittreksel uit het Strafregister aanvragen per post bij:
Service public federal Justice
Service du Casier judicaire central
Porte de Hal 5
1060 Bruxelles
Belgique
If applying by mail from Belgium: a signed letter providing full name, date and place of birth, adress in B and reason for request

@De 'rest':
We hebben ondertussen ook een VOG aangevraagd in Nl voor mijn vriend.
De vraag is meer: Hoe toon je aan sinds wanneer mijn vriend in België woont?
We hebben dit nagevraagd op het gemeentehuis en daar konden ze ons geen uittreksel uit het bevolkingsregister geven, omdat mijn vriend in België gewoond heeft van de ene verblijfsvergunning in de andere. Dus ook op de verblijfsvergunning staat maar de datum vanaf de uitgifte na de vorige verblijfsvergunning.
Moet je aantonen sinds wanneer en hoelang mijn vriend in België woont en hoe je dat?
Of volstaat het als je er een zelfgeschreven begeleidend briefje bijdoet: in Nederland gewoond van ...tot... en in België gewoond van ...tot...  :|

Weet er iemand het antwoord?

Alvast bedankt,
Teekay

Back