Ivette
New Member
Hey iedereen,
Over een week (eindelijk eindelijk
) komt mijn vriend naar nederland voor 5 weken. Wij willen augustus 2006 een visum aanvraag gaan doen. Nou heb ik hier heel veel over het forum gesurft en lees veel over officiele documenten van samenwonen, samen spullen kopen etc. etc. Wij nou een jaar een relatie maar hebben niet "vast" bij elkaar gewoont. Dus geen huurcontract of samen spullen gekocht. Ik ga pas in April naar Oz dus we kunnen dan pas samen een rekening openen en dat zou dan het enigste zijn qua financieen dat we kunnen aantonen. Of kunnen wij in NL ook een rekening openen samen?
Ook Hebben we geen 6 maanden aan elkaar samengewoont.
Hebben jullie tips? Kunnen we nog dingen doen als hij voor 5 weken hier is? En als ik in April daar heen ga?
Wat voor dingen moeten we nu allemaal doen om dat goed te krijgen!!!
Nog iets, de medical is dat alleen een X-Ray en HIV test? Bellen via skype... telt dat ook?
Ik weet het... vragen vragen vragen.. en weet dat ik nog ff heb maar voor die tijd zien we elkaar alleen nog maar hier 5 weken en ik daar 4 weken dus wat dat betreft niet veel tijd meer... haha
Liefs Ivet
Over een week (eindelijk eindelijk
Ook Hebben we geen 6 maanden aan elkaar samengewoont.
Hebben jullie tips? Kunnen we nog dingen doen als hij voor 5 weken hier is? En als ik in April daar heen ga?
Wat voor dingen moeten we nu allemaal doen om dat goed te krijgen!!!
Nog iets, de medical is dat alleen een X-Ray en HIV test? Bellen via skype... telt dat ook?
Ik weet het... vragen vragen vragen.. en weet dat ik nog ff heb maar voor die tijd zien we elkaar alleen nog maar hier 5 weken en ik daar 4 weken dus wat dat betreft niet veel tijd meer... haha
Liefs Ivet