Ik zag al een aantal topics over bewijzen van je relatie, maar allemaal van samenwoners. Wij zijn getrouwd en hebben 3 kinderen. Tot in hoeverre moet je dan bewijzen dat je een goede relatie hebt?
Ik heb gedacht aan het volgende, maar is dat wel allemaal nodig? Wat hebben jullie gedaan?
-Foto bankpassen – beide dezelfde rekening
-Scan bankafschrift gezamenlijke rekening met transacties van beide passen
-Afschrift zorgpolis waar we met het hele gezin op staan (ga ik zelf vertalen)
-Uittreksel GBA (ga ik zelf vertalen) -Scan bankafschrift van mijn eigen bedrijf met transacties naar gezamenlijke rekening
-Koopakte (ga ik zelf vertalen)
-Hypotheekakte (ga ik zelf vertalen)
-Twee kaartjes waar onze namen beide op staan (wel van vorig jaar!)
-Stembiljetten van de verkiezingen van 2 maart waar we beiden op hetzelfde adres wonen
-Statement van ons beiden (ondertekend en ingescand)
-Telefoonrekening waarop te zien is hoe vaak ik mijn man bel
Moet wel genoeg zijn toch? En zouden deze kopieën ook nog gelegaliseerd moeten zijn? Iemand anders had daar ook een opmerking over geplaatst maar geen reactie op gehad.
Ik heb gedacht aan het volgende, maar is dat wel allemaal nodig? Wat hebben jullie gedaan?
-Foto bankpassen – beide dezelfde rekening
-Scan bankafschrift gezamenlijke rekening met transacties van beide passen
-Afschrift zorgpolis waar we met het hele gezin op staan (ga ik zelf vertalen)
-Uittreksel GBA (ga ik zelf vertalen) -Scan bankafschrift van mijn eigen bedrijf met transacties naar gezamenlijke rekening
-Koopakte (ga ik zelf vertalen)
-Hypotheekakte (ga ik zelf vertalen)
-Twee kaartjes waar onze namen beide op staan (wel van vorig jaar!)
-Stembiljetten van de verkiezingen van 2 maart waar we beiden op hetzelfde adres wonen
-Statement van ons beiden (ondertekend en ingescand)
-Telefoonrekening waarop te zien is hoe vaak ik mijn man bel
Moet wel genoeg zijn toch? En zouden deze kopieën ook nog gelegaliseerd moeten zijn? Iemand anders had daar ook een opmerking over geplaatst maar geen reactie op gehad.