Bijna een jubileum!

M5

Moderator
Hoi Louw

Van harte gefeliciteerd. We hebben 1200 leden, dus nog 50 te gaan en we hebben wat te vieren. Jij trakteerd :-D Ik denk ben maar op tijd voor de felicitatie's zodat je nog de tijd hebt om wat te regelen :drinking:

Groetjes Sander :up:
 
Yep Sander, ik doe mee met de felicitaties! Waar zouden we zijn zonder Louw en het forum? Cheers iedereen!

:happysun:  :cheers:

Sara
 
Toch al wel veel lol en ook hulp natuurlijk gehad met/aan/in dit forum. Dus ik doe ook mee aan de felicitaties:

[move][size=40pt] :surfer: :group: :cheers: :cake: :cake2: :cake2: :later: :later:[/size][/move]

De 'poppetjes' hierboven zijn Joe zijn keuze (blije poppetjes zegt hij).

groetjes Miran
 
:drinking: Lou van Harte waar zouden we zijn zonder jou en het forum? Cheers iedereen! :happysun: :clap: :cheer: :bis: :cheers: :dancing: :drink:  :win1:
 
:congrats:

Had je dat ooit gedacht? Dat het zo snel op zou lopen! Een geweldig forum... al bijna een begrip!!

Groetjes Lin
 
:applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :balloons: :cheers:

Ik sluit me bij jullie aan.   [glow=red,2,300]GEFELICITEERD[/glow]

Groetjes Brigitte
 
Dank jullie wel! :lol:

Dit topic herinnert mij er aan dat het forum 8 dagen geleden precies twee jaar bestond (het forum opende officieel op 29 februari 2004). Na 1 jaar hadden we 400 leden en 10.000 berichten op het forum (zie http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=1238.0) en nu na 2 jaar hebben we 1200 leden en 50.000 berichten. Niet slecht! Ik hoop dat deze groei doorzet. :wink:

[quote author=Lin link=topic=4128.msg51068#msg51068 date=1141892696]
Had je dat ooit gedacht? Dat het zo snel op zou lopen!
[/quote]

Wel gehoopt, maar nooit durven dromen. :lol:

[quote author=Annemiek link=topic=4128.msg51107#msg51107 date=1141902272]
Hey Louw... Hoe heb je dat nou aangepakt? Forum een beetje gepromoot in het begin?
[/quote]

Een beetje? :p De eerste paar maanden heb ik het forum inderdaad behoorlijk gepromoot. Daarna ging het eigenlijk vanzelf. Dit was bovendien het eerste Nederlandse forum over emigreren naar Australië dus dat heeft zeker ook geholpen.
 
Nou Louw in een woord geweldig hoor! Dankzij jou hebben een hoop mensen er een verslaving bij! En dat is in dit geval heel positief!
Je mag écht wel trots zijn op jezelf dat je het eerste forum in Nederland in de lucht hebt gekregen! En dat het zo explosief gegroeid is!

:flowers: Lin
 
[quote author=Lin link=topic=4128.msg51120#msg51120 date=1141904650]
Je mag écht wel trots zijn op jezelf dat je het eerste forum in Nederland in de lucht hebt gekregen!
[/quote]

Nou niet gaan overdrijven hoor! Trots zijn mag wel, maar (helaas) zijn er nog vele andere fora  :wink: en is XPdite zeker niet de enige of eerste. Op naar de 100.000 posts. Kunnen we met de DIMIA niet regelen dat die persoon een gratis PR krijgt :win1:  :up:
 
Shame on me... Ik bedoelde het eerste forum over emigreren naar Australie :roll:[quote author=Lost link=topic=4128.msg51119#msg51119 date=1141903958]
Een beetje? :p De eerste paar maanden heb ik het forum inderdaad behoorlijk gepromoot. Daarna ging het eigenlijk vanzelf. Dit was bovendien het eerste Nederlandse forum over emigreren naar Australië dus dat heeft zeker ook geholpen.
[/quote]
 
:eek:fftopic: Sorry maar ik krijg nu even de kans om mijn vrouw even heel hard uit te lachen :lol1:
 
Het succes van dit forum is mijns inziens ook een direct gevolg van de technische opzet van de software. Er zijn fora waar posts sequentieel worden geplaatst waardoor er weinig overzicht is. De indeling en lay-out van XPdite zijn helemaal top en heel uitnodigend.

:up:
 
Dan is zeker een dank aan de moderators ook op zijn plaats! :up:
Dank aan Simone & Jeroen en natuurlijk de nieuwe garde.

(Staat natuurlijk los van het feit dat ik met een van de moderators mijn dagen doorbreng :-D)
 
(Staat natuurlijk los van het feit dat ik met een van de moderators mijn dagen doorbreng )

Tuurlijk Lin.... Dat geloven we allemaal direct... :-D :up: .... not... :lol1:

Maar ik sluit me er helemaal bij aan, zonder de moderators zou het al gauw een iets meer zooitje worden... :x

Dus ook aan de Moderators ... Chapau....  :up:

Gr.Koen
 
Als eerste natuurlijk GEFELICITEERD!!! :cheer:.
Ga zo door, maar dat geldt natuurlijk ook voor de mensen die op het forum reageren
en ons van de nodige informatie voorzien en de ervaringen/verhalen met ons delen :).

[quote author=Lost link=topic=4128.msg51119#msg51119 date=1141903958]
Dit topic herinnert mij er aan dat het forum 8 dagen geleden precies twee jaar bestond (het forum opende officieel op 29 februari 2004).
[/quote]

Maareh twee jaar :p (29 feb, he :wink:)

Groetjes,
Mel
 
[quote author=Bawurra link=topic=4128.msg51181#msg51181 date=1141923091]
[quote author=Lost link=topic=4128.msg51119#msg51119 date=1141903958]
Dit topic herinnert mij er aan dat het forum 8 dagen geleden precies twee jaar bestond (het forum opende officieel op 29 februari 2004).
[/quote]

Maareh twee jaar :p (29 feb, he :wink:)
[/quote]

Echt waar. Op 29 februari 2004 ging het forum officieel online. Buiten de schikkeljaren zullen we dus 1 maart als datum aan moeten houden.  :roll:
 
Back
Top