Binnen 8 weken je prospective marriage visum: gelukt!

hey maxx! mn verloofde is nu gezellig hier in griekenland op vakantie. heeft alle papieren meegenomen, behalve van de marriage celebrant. die wil/kan het papier pas afgeven als ik een dossier nummer uit berlijn heb, en dan nog stuurt ze het naar Dimia in Melbourne en niet naar mij.
ik heb de vrije tekst op mijn formulier er maar voor gebruikt.
voor de rest hebben we bijna alles compleet nu, ik moet alleen de politieverklaringen nog. ik vond de VOG ook in het engels op de site, ik stuur ze allebei maar naar den haag.
en mn griekse politieverklaring kan ik niet krijgen, omdat ik hier nergens geregistreerd sta! moet ik volgens de site naar justitie in athene (is maar 12 uur met de boot....) waar ik ook niet geregistreerd sta en het dus ook niet ga krijgen. punthoofd!! :| ik denk dat ik maar net doe of ik niet in griekenland ben. (hoop niet dat big brother mee leest.... :-()
de medische testen kan ik ook pas in oktober doen.
ik heb in januari longfotos gemaakt voor mn huidige visa. hoop dat ze met die gegevens wat kunnen. die hiv die stuur ik dan wel na. pfffff.
jeetje wat een gedoe zeg. maar die checklist van de berlijn site is wel handig. scheelt een pak papier met de australische  :grin: en inderdaad, heb 2 stat decs 888 uit australie nu die maar ter info meegaan.
groetjes michele

[quote author=Jidske link=topic=6748.msg84719#msg84719 date=1174210131]
:congrats:
Fijn zeg! Nu lekker genieten!!

Greetz Jidske  :cool:
[/quote]
Hallo Greetz ik ben Jaap van Selma ik heb je stuk gelezen maar kon er niet uit opmaken of jullie via een oproep van de Embassy in Berlijn zijn gegaan of dat jullie zelf op eigen houtje naar Berlijn zijn gegaan toen jullie al je stukken hadden. Wij zijn gisteren getrouwd en zijn nu de papieren aan het invullen 47SP, 40SP (ik sponsor Selma) en form 888. Na je stuk hebben gelezen vragen wij ook onze stukken aan in het Engels dit wisten we niet wij dachten dat die alleen in het Nederlands te krijgen waren. Dan hoef je die ook niet te laten vertalen. Dus dan zit er ook een ritje Berlijn in voor ons. Ja ik denk als ze je beiden zien dat dat wel in je voor deel is. Kunnen we alvast wennen aan de lange afstanden in Australia. Hartelijk bedankt voor deze informatie en we hopen op een spoedige reactie hoe dat is gegaan. Groetjes Jaap 

ik ben nog steeds bezig..... :lol:
vraagje maxx: ben je op de bonnefooi naar berlijn gegaan of heb je een afspraak gemaakt? ik zag eergisteren op hun site dat je kunt bellen voor een afspraak, 20 minuten in de wacht gestaan, toen afgesnauwd door een dame (vast een duitse  :wink:) waarom ik niet eerst met mijn case officer had overlegd over het maken van een afspraak (ehm..omdat ik geen case officer heb?) en dat ik op de wachtlijst gezet wordt voor het MAKEN van een afspraak.
Dus je hebt een afspraak nodig om een afspraak te kunnen maken?
Dat brengt onze plannen danig in de war, want tussen mijn medicals en zijn terugreis zitten maar 4 werkdagen...... En ik dacht dat je gewoon kon komen aanwaaien tijdens kantooruren.... :-(

Back