Blinde vrouw sterft na drogen van kleding in magnetron

Annemiek

XPdite Sponsor
Een blinde vrouw (86) uit Newcastle (Australië) is gisteren om het leven gekomen toen ze haar kleren wilde drogen in de magnetron. Een familielid vond het verbrande lichaam van het slachtoffer in de eetkamer.

De politie vermoedt dat de vrouw niet in de gaten had dat haar kleren in brand stonden, toen ze deze uit de magnetron haalde. Haar nachtjapon vloog vervolgens in brand, waardoor de vrouw levend verbrandde.

De vrouw leefde zelfstandig. Haar familieleden kwamen tweemaal per dag langs om te kijken of alles in orde was. Toen het lichaam gevonden werd, was de vrouw al meerdere uren overleden.
 
I would like my pants "Well done".

Maar het blijft ongelofelijk, Toch? Er zullen altijd wel mensen zijn die een magnetron ondeugdelijk zullen gebruiken (hond in de magnetron om hem te drogen bv).
 
Ik heb een keer een barbie in de magnetron gestopt blijkbaar. Ik vind haar veel te bleekjes en dacht dat ze wel bruiner zou worden in de magnetron. Toen mijn moeder dat dus zag en ingreep had Barbie al geen haar meer en er zat een deuk in haar hoofd ;)

Ik vind het wel erg sneu voor die vrouw.
 
Back
Top