Boek tip: Living and Working In Australia

  • Thread starter Patrick Driessen
  • Start date
P

Patrick Driessen

Het beste boek dat ik heb kunnen vinden voor emigratie naar Australie: "Living and Working in Australia" . Auteur: David Hampshire. Uitgever: Survival Books, London. ISBN: 1-901130-517.

In dit boek kun je alles vinden over: het vinden van een baan, werk condities, permits & visas, aankomst in Australie, accomodatie, het huren of kopen van een huis, post services, telefoon services, televisie & radio, scholen & opleidingen, openbaar vervoer, auto's & motoren, gezondheidszorg, verzekeringen, hypotheken, belastingen, banken, cost of living, vrijetijdsbesteding, sport, winkelen, verhuizen, histrorie & cultuur en de bijzondere gewoontes in Australie.
Kortom: het meest complete boek voor iedereen die in Australie wil gaan wonen en werken.
Ik heb er tot nu toe zeer veel aan gehad.

Groet & succes!

Patrick
 
Ik heb zo'n boek besteld op de site van Expertise in Labour Mobility (mede organisator van de emigratiebeurs): http://www.labourmobility.com/
Dat schijnen ook goede te zijn....
Zodra ik hem doorgelezen heb zal ik mijn bevindingen posten.
 
Ik heb het boek idd ook gelezen, maar vond hem wel een beetje achter lopen. Vooral op gebied van Visums enzo. Maar wel en goed boek om een realistische blik op Aussie te krijgen..

Grtz Tanne :freezing:
 
Ik heb het boek gelezen toen onze plannen nog vaag waren. Leuk als je nog niets tot weinig over het land weet.

Tip: als je zo'n boek bestelt via internet, let dan vooral op het jaartal. Wij hadden de 2001 editie, dus veel info was nogal achterhaald! :prop:
 
volgens mij is er nog geen nieuwere versie, ik heb de uitgever gemaild en gevraagd of er dit jaar nog één uitkomt, als ik antwoord krijg zal ik het hier op zetten. :happy:
 
Hello!

The next edition of Living and Working in Australia is due to be published
in July this year!

Many thanks

Di Tolland

Marketing Manager - Survival Books

sneller als ik dacht !!!!  :win1:
 
Wij hebben een ander boek gevonden en gekocht, lijkt er veel op qua titel, maar heeft een ander ISBN Nummer en andere auteur:

Live & Work in Australia & New Zealand
Door Dan Boothby and Susan Kelly
ISBN 1-85458-283-6
+/- € 22,50

Veelpleizer ermee

Gr. Veer en Martijn
 
[quote author=Veer link=topic=1255.msg17992#msg17992 date=1118687519]
Wij hebben een ander boek gevonden en gekocht, lijkt er veel op qua titel, maar heeft een ander ISBN Nummer en andere auteur:

Live & Work in Australia & New Zealand
Door Dan Boothby and Susan Kelly
ISBN 1-85458-283-6
+/- € 22,50
[/quote]

18,50 bij Bol.com :cool: deze dus:
1854582836.gif


Maar heb heb toch maar zojuist dat eerste boek besteld: 
1901130517.gif
 
[quote author=rob & jeanine link=topic=1255.msg10541#msg10541 date=1110264984]
Hello!

The next edition of Living and Working in Australia is due to be published
in July this year!

Many thanks

Di Tolland

Marketing Manager - Survival Books



Hallo, weet iemand of deze versie al te verkrijgen is? Kan enkel de 2001 versie vinden. Of maby een linkje naar de uitgever misschien.
Thx anyway.
sneller als ik dacht !!!!  :win1:
[/quote]
 
www.survivalbooks.net , ik kon de nieuwe er echter ook nog niet op vinden, maar stuur ze een mailtje en je weet het!!  :up:
 
Hij thx  :up:, en nog wel op proxis.be, ik zat al te zoeken veel verder van huis. Bestelling is gedaan, lijkt me wel een flinke knaap van  560 blz. in het engels om " effe " door te nemen. :-D
 
Ik heb op Bol ook nog een ander boek gevonden:

Working & Living in Australia editie 2005!!!!
auteur: Jane Egginton

Lijkt qua titel ook erg op die andere.

Kent iemand dat boek?
Staat daar ook DE info in die wij allemaal graag willen weten?

Bert
 
2005 versie meen je dat nou :wall: heb nog geen 4 maanden geleden de oude versie besteld (2001 of 2002) :cry:
 
Yes, volgens proxis is het wel degelijk vers van de pers, de 2005 druk namelijk. T'ja bear  :cry:, ik kan hem misschien eens uitlennen als we daar elkaar in australie eens tegen komen binnen een jaartje (2) hoop ik.  :up:
 
[quote author=Bear link=topic=1255.msg31187#msg31187 date=1129036952]
2005 versie meen je dat nou :wall: heb nog geen 4 maanden geleden de oude versie besteld (2001 of 2002) :cry:
[/quote]

Ja....volgens mij is ie net uit.
Lijkt mij wel een handig boek......zeker omdat ie vers van de pers is!

Bert
 
Ik heb hem ook besteld, ben benieuwd. Hoop dat ie snel binnen is, heb mijn ander boek net uit (da vinci code) en dit is weer s wat anders,  :-D :-D :-D

lin
 
Back
Top