Kheb geen prop en die NIMA-PR-A opleiding moest ik er bijdoen in dat schooljaar (het totaal betrof een 2 jarige toeristische opleiding, waarbij je in het eerste jaar ging voor je SEPR1, KLM1, MURT en nog wat dingetjes facultatief......het jaar daarna was een vervolg opleiding tot de management kant van de reiswereld KLM2, SEPR2/AOV, NIMA-A en NIMA-PR-A). Het setje (officiele buitenschoolse; zie hiervoor genoemd) diploma's wat ik destijds in het 2e jr gehaald heb komt wel redelijk overeen met een HBO (volgens zeggen) gezien de hoeveelheid studie. Wij hadden destijds voldoende "studiepunten" om ook geen eindscriptie te hoeven schrijven bijv. (Vage opleiding als je het me nu vraagt en terugbellen hebben ze ook nog niet gedaan over de status). Phar Lap: Op de SOL lijst zat ik te denken aan Public Relations Officer. Dat er geen ervaring in nodig is zou mooi uitkomen, want die heb ik ook niet :grin:
Mar: never mind, ik ga die test niet doen, aangezien ik stiekem hoop dat we er wel op een andere manier uit gaan komen en ik w.s. zou zakken als een baksteen voor die test :lol: