Borrel Brisbane

Anoukie82

New Member
Een tijd geleden heb ik eens iets gelezen dat er elke eerste donderdag van de maand een borrel wordt gehouden in het belgisch biercafe in Brisbane, gebeurd dat nog steeds? Het lijkt me leuk om daar 4 december eens een kijkje te komen nemen ivm Sinterklaas enzo! Wie weet of dat nog steeds wordt georganiseerd?

Groetjes Anouk
 
Ja hoor, het wordt nog steeds georganiseerd....afgelopen keer (vorige week donderdag) was overigens erg druk. Veel nieuwe gezichten....erg leuk en gezellig....

(je bent alleen de volgende dag zo brak vanwege slaapgebrek...en nee niet van de alcohol...., ik was de BOB) :grin:
 
Ik weet niet of ik er ga zijn, want het was de vorige keer ook dermate gezellig dat ik eigenlijk niet weg wilde. Maar moest wel omdat er de volgende dag gewoon weer gewerkt moest worden!! :-D
 
Wij zijn er de vorige keer ook geweest, 2 nieuwe gezichten, want we zijn 30 oktober aangekomen in Brisbane.
Wij vonden de borrel erg gezellig en het is leuk om je ervaringen te delen (de weinige die we dan hadden).

Het was inderdaad erg laat  :grin:

Zeker een aanrader

Nicole
 
Het was er de afgelopen keer niet van gekomen, maar a.s. donderdag kom ik dan echt, samen met een Nederlandse PhD studente die hier ook nog een tijd verblijft. Ben benieuwd wie we zullen ontmoeten. Mis de Nederlandse gezelligheid en kroegen soms wel, dus ben benieuwd naar donderdag!
 
Back
Top