Breedte van zinnen

Luuk

XPdite Sponsor
Hey Tum, waarom gebruik jij eigenlijk niet de volledige breedte van het forum, maar kap je zinnen eerder af? :) Ik zit heel veel op internetfora, maar hier zie ik het voor het eerst dat mensen het doen.. :p

:eek:fftopic:

Afgesplitst vanuit http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=8256.msg109658#msg109658
 
[quote author=Luuk link=topic=8256.msg109534#msg109534 date=1201693129]
Hey Tum, waarom gebruik jij eigenlijk niet de volledige breedte van het forum, maar kap je zinnen eerder af? :) Ik zit heel veel op internetfora, maar hier zie ik het voor het eerst dat mensen het doen.. :p

:eek:fftopic:
[/quote]

:grin:

Beroepsdeformatie denk ik, ik vind het gewoon niet
prettig lezen van die lange zinnen.

Miran  :grin:
 
[quote author=tum link=topic=8256.msg109557#msg109557 date=1201703501]
[quote author=Luuk link=topic=8256.msg109534#msg109534 date=1201693129]
Hey Tum, waarom gebruik jij eigenlijk niet de volledige breedte van het forum, maar kap je zinnen eerder af? :) Ik zit heel veel op internetfora, maar hier zie ik het voor het eerst dat mensen het doen.. :p

:eek:fftopic:
[/quote]

:grin:

Beroepsdeformatie denk ik, ik vind het gewoon niet
prettig lezen van die lange zinnen.

Miran  :grin:
[/quote]

Ah, nee, okay.. duidelijk :p Ik vermoed dat het stamt uit de tijd dat als je lange zinnen typte je daadwerkelijk breede schuifbalken in e-mail kreeg..

Dat is hier zo.. ;)

En ik heb een breedbeeldscherm, waar ongeveer 3 A4'tjes naast elkaar oppassen. Dan is het best raar lezen als mensen het zelf afkappen.. :p
 
Hé (bijna)broertje  :grin:....is dit trouwens
een subtiel verpakte hint?
Vinden jullie mijn mooi afgepaste zinnetjes
dan zo afzichtelijk  :cry: :lol1:
 
[quote author=Luuk link=topic=8256.msg109651#msg109651 date=1201785651]
:grin: :grin: :grin:

Ik moest al lachen toen ik begon met lezen.. :D[/quote]

Sorry Luuk , ik kon het niet laten.... :grin: :up:


[quote author=tum link=topic=8256.msg109654#msg109654 date=1201786217]
Hé (bijna)broertje  :grin:....is dit trouwens
een subtiel verpakte hint?
Vinden jullie mijn mooi afgepaste zinnetjes
dan zo afzichtelijk  :cry: :lol1:[/quote]

Hij is leuk Tum :up:,  ik gekte er maar een beetje mee.

[quote author=tum link=topic=8256.msg109658#msg109658 date=1201789391]
:grin: Nou, ik zal er dan maar even mee stoppen zodat jullie oogjes [size=9pt]even kunnen wennen aan mijn nieuwe manier van schrijven, [/size][size=8pt]vinden jullie trouwens ook niet dat het steeds[/size][size=7pt]moeilijker wordt om te lezen als je van die lange zinnen maakt of hebben jullie daar geen last van. Tja met 20/20 vision is dat natuurlijk niet gek hè, als jullie elke keer die worm
caterpillar.gif
aan de haak willen krijgen of van die lures
fishing-026.GIF
willen maken moet je wel goeie oogjes hebben     
[size=6pt]Liefs niet-je-zusje [/size] :wink: :later:[/quote]

[size=14pt]Nu ga je te ver  :x :x  TUM  :x, vissen is een serieuze zaak....... :grin: :lol:[/size]

Cheers,

Jack :evil:
 
Ik wil het liefst zelf de breedte van de zinnen bepalen, door de breedte van mij browser venster aan te passen. Vaak heb ik die niet op full-screen staan en zo wordt het zoals ik het wil.  :up:
 
sjonge Luuk,

kun je je tijd niet wat nuttiger besteden dan hier een heel topic over te beginnen? who cares?
 
[quote author=linda link=topic=8306.msg109715#msg109715 date=1201832072]
sjonge Luuk,

kun je je tijd niet wat nuttiger besteden dan hier een heel topic over te beginnen? who cares?
[/quote]

zoals Pineapple Jam ?
 
[quote author=linda link=topic=8306.msg109715#msg109715 date=1201832072]
kun je je tijd niet wat nuttiger besteden dan hier een heel topic over te beginnen? who cares?
[/quote]

Zoals je misschien hebt gelezen is hij geen nieuw topic over begonnen, maar heb ik het afgesplitst vanuit een ander topic.
 
[quote author=linda link=topic=8306.msg109715#msg109715 date=1201832072]
sjonge Luuk,

kun je je tijd niet wat nuttiger besteden dan hier een heel topic over te beginnen? who cares?
[/quote]
I do! Ik vind het niet noodzakerlijkerwijs onoverkomelijk. Maar ik vind het niet echt lekker lezen :). Dus ik ben blij dat hij erover begon!  :up: Keep up the good work Luuk  :smile:.
 
Helemaal
met
je
eens
Jufrebekka.
En
Luuk
ik
stoor
me
ook
erg
aan
die
manier
van
schrijven

Jack :evil:
 
Hi Tum mijn zegen heb je hoor :up:
ik kan mij er niet druk om maken of iemand nu koooooooooooooooooooooooooooooooooorte zinnen of
lange zinnen maakt ieder zijn ding :smile:
 
Bedankt voor het afsplitsen TinusV, zo leest het gelijk ook weer een stuk leuker!

Jan and Erna: bedankt voor jullie zegen, kooooooooooooooooort of laaaaaaaaaaaaaang het maakt niet uit  :wink:

En.....deze post is speciaal voor jou Rebekka  :up:, ik heb extra aandacht besteedt aan het maken van lange zinnen  :grin:
 
[quote author=linda link=topic=8306.msg109715#msg109715 date=1201832072]
sjonge Luuk,

kun je je tijd niet wat nuttiger besteden dan hier een heel topic over te beginnen? who cares?
[/quote]

Hij's afgesplitst! Ik zou niet durven er zelf over te beginnen!  :cry:

En mijn tijd nuttig besteden? Ik ben student! Ik mag.. nee, MOET lui zijn! Anders ben ik geen echte student! En hier rondhangen valt onder het kopje LUI zijn.. :p
 
[quote author=Jack link=topic=8306.msg109721#msg109721 date=1201835927]
Helemaal
met
je
eens
Jufrebekka.
En
Luuk
ik
stoor
me
ook
erg
aan
die
manier
van
schrijven

Jack :evil:
[/quote]


Fijn Jack, dat je me steunt.. :p
 
Met plezier Luuk,

Trouwens een (luie) student heeft alle steun nodig in zijn leven.
Linda.... :grin:  Als Luuk het niet deed dan was ik er wel over begonnen.

Dit is
toch geen
manier van
schrijven Linda, wat
een %@k$l .....just kidding TUM.

Jack :evil:
 
Gewoon keurig
de zinnen afmaken
dat leest toch veel prettiger?

;)

Nee, het maakt mij niet uit. Ik vroeg het me gewoon af.. ;)
 
Back
Top