mariekske
New Member
:-D :lol: :wink: iK BEN ZOOOOOOO blij!!!!!!! Ik had 1 december 2005 mijn spullen voor de skills assessment opgestuurd ivm mijn aanvraag voor offshore skilled migration als een social/welfare worker en moest STEEDS weer met onbegrijpelijke, ingewikkelde aanvullingen komen. Met name de vakkenuitleg heeft me zo'n 2 maanden gekost! Heb alles uit oude moduleboeken moeten halen, met gesprekken via coordinator vs opleiding SPH eindhoven, via andere hogescholen, via info van andere forumleden (bdankt!) enz enz enz!
Het heeft ontzettend veel denk en typwerk gekost, maar ik heb vandaag de rest vd benodigde aanvullingen op de bus gedaan!!!!!!!
Valt er weer een zware last van mn rug. Nu nog afwachten of t wordt goedgekeurd.... En dan de uiteindelijke visumaanvraag! Zal eerst nog wel flink wat snottebellen en poepluiers op het Kinderdagverblijf moeten verschonen voordat ik die kan betalen!
Grts, Mariekske ops!:
M5: Topic gemerged met al bestaand topic in De laatste stand van zaken.
Het heeft ontzettend veel denk en typwerk gekost, maar ik heb vandaag de rest vd benodigde aanvullingen op de bus gedaan!!!!!!!
Valt er weer een zware last van mn rug. Nu nog afwachten of t wordt goedgekeurd.... En dan de uiteindelijke visumaanvraag! Zal eerst nog wel flink wat snottebellen en poepluiers op het Kinderdagverblijf moeten verschonen voordat ik die kan betalen!
Grts, Mariekske ops!:
M5: Topic gemerged met al bestaand topic in De laatste stand van zaken.