brief aasw

mariekske

New Member
:-D :) :lol: :up: :wink: iK BEN ZOOOOOOO blij!!!!!!! Ik had 1 december 2005 mijn spullen voor de skills assessment opgestuurd ivm mijn aanvraag voor offshore skilled migration als een social/welfare worker en moest STEEDS weer met onbegrijpelijke, ingewikkelde aanvullingen komen. Met name de vakkenuitleg heeft me zo'n 2 maanden gekost! Heb alles uit oude moduleboeken moeten halen, met gesprekken via coordinator vs opleiding SPH eindhoven, via andere hogescholen, via info van andere forumleden (bdankt!) enz enz enz!
Het heeft ontzettend veel denk en typwerk gekost, maar ik heb vandaag de rest vd benodigde aanvullingen op de bus gedaan!!!!!!!
Valt er weer een zware last van mn rug. Nu nog afwachten of t wordt goedgekeurd.... En dan de uiteindelijke visumaanvraag! Zal eerst nog wel flink wat snottebellen en poepluiers op het Kinderdagverblijf moeten verschonen voordat ik die kan betalen!
Grts, Mariekske :eek:ops!:

M5: Topic gemerged met al bestaand topic in De laatste stand van zaken.

Hey Mariekske,

Goed hoor, weer en stap dichterbij. En nu afwachten...
We zijn benieuwd wanneer je ons wat meer kan vertellen.
En natuurlijk hopen we samen met jou op een positief bericht :).

Groetjes,
Mel

Hoii,

Goeeeeed beziiiig  :up: Heerlijk gevoel he als je het meeste papierwerk hebt gehad.

Succes met het wachten (ook errrug moeilijk soms).

Liefs Eutrice

Fijn hoor, je huiswerk afhebben :) Maar wil je voortaan niet meer zo schreeuwen, ik ben net op en schrok me rot!

:-D :-D

Bedankt allemaal voor alle leuke reacties!
Sinds ik dit forum gevonden heb spiek ik er elke dag regelmatig op, werkt inderdaad als een verslaving!
Ben vorig jaar vanaf juli 2005 terwijl ik aan het ronstrekken was voor de 2e x in Oz al bezig met spullen verzamelen. Heeft heel wat telefoontjes en wandelingen naar t postkantoor gedaan. Bv het certificeren van documenten (paspoort, 4 (!) referentiebrieven die ik heb kunnen regelen enz. heb ik daar gratis (jaja nederlander he, maar int geval ve visum aanvraag voor Oz komt t ook wel errrg goed uit om ns n keer iets meteen en gratizzz te verkrijgen haha) kunnen regelen door de post office manager, HA! Ook tevergeefs in nederland geprobeerd maar die trappen daar helaas niet in...
Nogmaals bedankt voor de reacties en ik laat jullie zeker weten wanneer ik meer hoor van de assessing authority!
Grts, Mariekske

Ha, eindelijk lag ie dan op de deurmat; de verlossende brief van de AASW aangaande mijn skills assessment als sociaal (pedagogisch) hulpverlener, na maanden te hebben gewacht en verdere informatie opgestuurd te hebben... Precies op de dag dat ik naar Ierland zou vliegen om weer een paar dagen met Liam te zijn (hij woont daar :cry:)... Heb de brief pas de volgende dag met hem samen opengemaakt en toen we begonnen met de bult door te lezen zag t er niet goed uit...
Ik word niet goedgekeurd als social worker en daardoor wordt het wel automatisch doorgestuurd naar de afdeling voor Welfare Werk, iets wat ik al heel lang wist...! Had daar ook al rekeing mee gehouden voor 90 procent dus toen ik de brief onder ogen kreeg dacht ik dat t afgelopen was... Staat er helemaal op de LAATSTE PAGINA van de brief dat ze mijn assessment hebben doorgestuurd naar de welfare afdeling, phieuw, wel een opluchting dus! Maar ook nog steeds geen uitsluitsel... Wacht met spanning op de uitslag...! Anders wordt het bijscholen in Asutralie, wat moeilijk word met weing geld achter de hand...

Liam en ik zijn zelfs aan het kijken of t eventueel mogelijk is om wanneer mijn skills assesment wordt goedgeleurd, ik toch op zijn visum mee kan liften. We hadden in 1e instantie gepland om allebei zelfstandig te gaan, maar waarschijnlijk gaat t dan nog zooo lang duren! Ik ben nl eind oktober afgelopen jaar terug gekomen van een jaar reizen en daardoor pas sinds nov aan het werk, bij verschillende instanties (oa kinderdagverblijf, en ik HOOP dat dat de juiste werkervaring is!!!) Heb daarcoor wel 4 jaar KDV en Buitenschoolse opvang gewerkt, full time. Maar als die 12 maanden werkervaring ECHT een vereiste is VOORAFGAAND aan het opstuiren vd uiteindelijke visumaanvraag gaat t gewoon eindeloos duren... Zo, een heeeeeeeel verhaal weer... Ik heb mn hart kunnen luchten en jullie hebben een paar  minuten leesvoer onder ogen gehad, haha. Als er iemand is met tips of aanmerkingen, hoor ik t graag!!!
Grts, Mariekske
ps zijn er ook mensen die in de buurt van Venray of Eindhoven wonen? :p :lol: :cool:

poeh balen zeg maar nog niet helemaal van de baan!!
ik zal voor je duimen  :up:
ennuh eindhoven hier...
die dringend op zoek is naar een werkgever sponser hihi
groetjes,
krakertjes

volhouden Mariekske!

je komt er wel! anders maar gewoon meeliften...........in dit geval nie gevaarlijk  :)

Henriette

Ik sluit me bij de rest aan, kop op meid.

NB helaas, niet in de buurt, maar aan de andere kant van Brabant

groetjes Miranda  :)

Back