brief aasw

Komt helemaal goed hoor :up:
Je kunt iniedergeval kiezen of je werkervaring opdoen of gewoon meeliften en in Oz werkervaring opdoen ik zou voor het laatste kiezen gaat sneller en ben je sneller samen :roll:

Succes met alles!

Liefs Eutrice

Jammer mariekske,maar jullie komen er vast wel.Hang in there and don't give up!!

Groetjes van Clair.

Hallo!

Ik heb mijn (Australische) partner ook leren kennen toen ik op een WHV in Australie was. Samen hebben we daarna in Nieuw Zeeland en Nederland (Eindhoven) gewoond. We wonen tegenwoordig in Sydney maar woonden daarvoor dus in Eindhoven en ik werkte in Venray!

Ik ben ben twee diploma's en eentje is maatschappelijk werkster (MWD). Wil ook binnenkort beginnen met het laten erkennen van mijn diploma door de AASW. Is veel papierwerk?

Mariekse, heb je overwogen te verhuizen naar de UK? Ik heb gehoord dat daar veel werk voor social workers is. Misschien is het makkelijker wachten op je visum als je in de tussentijd samen kan zijn. Ook misschien goed op samen te wonen als je op zijn visum wil meeliften...

Hoi Mariekske,
Jammer dat het niet gelukt is de eerste keer  :-(, maar je komt er wel, veel succes  :up:

Susan

Bdankt voor de  :) tips en het medeleven! Nu ist weer wachten op de ASWCW! Meeliften op Liams visa, we weten niet of dit mogelijk is. Hij heeft zijn aanvraag nl al een paar maanden geleden ingedient, dus we gaan evt uitzoeken hoe t dan anders zou kunnen... Verhuizen naar de Uk? Neeeeeee, liever nie... Ben wel bezig met info verzamelen over werken in Ierland als Soc. werker, schijnt niet zo'n probleem te zijn gelukkig! Wat betreft papierwerk tav AASW? Eh...... ik denk dat er bij geen enkele skills assessment weinig papierwerk komt kijken. T lastige vooral was het vertalen van alle vakken!!! En dat geregeld te krijgen, haha... Succes!  :up:
Grts, mariekske

[quote author=mariekske link=topic=4511.msg56956#msg56956 date=1145612165]
Meeliften op Liams visa, we weten niet of dit mogelijk is. Hij heeft zijn aanvraag nl al een paar maanden geleden ingedient, dus we gaan evt uitzoeken hoe t dan anders zou kunnen.
[/quote]

Heeft je partner reeds een skilled independent visa application ingediend? Dan kan hij zijn partner (jij dus) in een later stadium opnemen in zijn nog lopende visa application.

Deze strategie wordt toegepast door visa applicants die nog niet een jaar samenwonen met hun partner. Aangezien de visa applications tegenwoordig erg lang duren, kun je dus gerust een partner 4 maanden later includen.

:up:

Heeft je partner reeds een skilled independent visa application ingediend? Dan kan hij zijn partner (jij dus) in een later stadium opnemen in zijn nog lopende visa application.

Deze strategie wordt toegepast door visa applicants die nog niet een jaar samenwonen met hun partner. Aangezien de visa applications tegenwoordig erg lang duren, kun je dus gerust een partner 4 maanden later includen.

Yep, Liam heeft zijn individuele aanvraag ong 2,5 maanden geleden ingedient. Moet hij dat dan laten omzetten in een spouse visa, en betaalt hij dan weer opnieuw de kosten voor deze aanvraag..? Zou wel geweldig zijn als ik toch nog mee kan liften. Weten echter ook nog niet wat evt. gevolgen daarvan kunnen zijn. De relatie is super, maar STEEEEEEEEl dat er iets mis zou gaan, moet ik dan t land weer uit... Liam en ik zijn va jan 05 samen maar is moeilijk om aan te tonen aangezien we al die tijd hebben gebekpekt in Oz... Dus geen gezamenlijk adres, bankrekening, huurkontrakt, enz enz...
Bedankt voor de tips!

Back